کد خبر 470066
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰

مدیرعامل اتحادیه فرآورده‌های لبنی کشور بیان کرد: در واقع اگر افزایش مجدد قمیت ها با استقبال بازار همراه نباشد منجربه ضرر و زیان صنایع لبنی و دامداران شود.

به گزارش مشرق، محمدرضا اسماعیلی مدیرعامل اتحادیه فرآورده‌های لبنی کشور ، در خصوص توافق صنایع لبنی و دامداران مبنی بر افزایش 8 درصد شیرخام اظهار داشت: درحال حاضر اتحادیه‌های لبنی افزیاش قیمت محصولات را با توجه به قدرت خرید مردم به صلاح نمی‌دانند زیرا معتقدند اگر مصرف کننده نباشد کارخانه و دامدار معنایی ندارد .

وی افزود: در واقع تاکنون هیچ توافقی بین اتحادیه لبنی و دامداران مبنی بر افزایش قیمت صورت  نگرفته و از طرفی افزایش مجدد قیمت ها اگر با استقبال بازار همراه نباشد معنایی ندارد زیرا می‌تواند منجربه ضرر و زیان اتحادیه‌ها و دامداران شود.

اسماعیلی در ادامه بیان کرد: لبنیات محصول احتکاری نیست بلکه به روز خریداری و تولید و مصرف می‌شود که عدم حمایت دولت از این صنعت منجر به خطر افتادن امنیت غذایی و بروز مشکلات برای دهک ها پایین جامعه خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه فراورده های لبنی کشورتصریح کرد: درواقع صنایع لبنی زمانی شیر را به نرخ 1440 تومان از دامدار خریداری می‌کنند که بازار و مردم  توان افزایش 20 درصدی قیمت ها را داشته باشد و همواره دولت با تامین منابع باید از آسیب بیش از حد در حق دامدار و مصرف کننده جلوگیری کند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس