کد خبر 469391
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴

داور دیدار پرسپولیس و سایپا به دلیل نمره پایین ناظر داوری مسابقه ۴ جلسه از قضاوت در لیگ برتر محروم شد.

به گزارش مشرق، احمد صالحی در لیگ برتر چهاردهم به عنوان برترین داور لیگ برتر انتخاب شد و در مراسم برترین‌های فوتبال از او تقدیر شد اما همین داور برتر در هفته ششم لیگ برتر در بازی پرسپولیس و سایپا قضاوت پر اشتباهی داشت. به طوریکه برخورد توپ به سر بازیکن پرسپولیس را پنالتی به سود سایپا تشخیص داد.

ناظر داوری این مسابقه نمره ضعیفی به احمد صالحی داد و به این ترتیب این داور هم 4 جلسه از قضاوت در لیگ برتر محروم شد.

به جز این اشتباه تاثیرگذار که باعث شد نتیجه بازی پرسپولیس و سایپا تغییر کند برخی شایعه کرده بودند که او به رامین رضائیان بازیکن پرسپولیس دو کارت زرد داده و فراموش کرده او را اخراج کند اما از تیم داوری این مسابقه این مساله را جویا شدیم و مشخص شد که رضائیان فقط یک کارت زرد گرفته است.

پیش از این نیز علیرضا فغانی داور دیدار پرسپولیس و ذوب آهن نیز 4 جلسه از قضاوت محروم شده بود او هم علیه پرسپولیس مرتکب اشتباه تاثیرگذار شده بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    چه انتظاری دارید وقتی یدونه کلاس اموزش داوری خوب برای این داورا نمیزارید اینکار بیشتر باعث ترسوندن داور میشه و استرس داورو بالا میبره
  • مجید ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    حالا چه فایده !!!! مگه دردی از پرسپولیس دوا میشه یا امتیازاش رو بهش پس میدن ؟؟؟ نه بابا . داورا که دارند چپ و راست پرسپولیس رو نقره داغ میکنن . بخدا وحشتناکه !!!! از 6 بازی 3 تا بازی رو داوران گرامی ما رو بازوندن . حالا این داور هم محروم . هفته بعد باز یه کدوم دیگه شون میاد که بقیه ی سناریو رو اجرا کنه. اقا اگه دوست ندارین پرسپولیس نتیجه بگیره مرد و مردونه بگید تا پرسپولیس از لیگ بکشه کنار تا هواداراش اینقدر خون بجگر نشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس