کد خبر 469376
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که تاکنون وزارت خارجه پاسخ نامه دیدار با آمانو را نداده است.

به گزارش مشرق، سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه رئیس کمیسیون بررسی برجام به رئیس سازمان انرژی اتمی در مورد ارائه اسناد محرمانه بین ایران و آژانس به کمیسیون، گفت: پیش از این رئیس سازمان انرژی اتمی با حضور در جلسه کمیسیون از امضای یک سند محرمانه همکاری میان ایران و آژانس خبر داده بود و عنوان کرده بود که این سند را به کمیسیون ارائه خواهد کرد.

وی ادامه داد: به دنبال همین موضوع و از آنجایی که این سند به کمیسیون ارائه نشد کمیسیون به طور رسمی طی نامه‌ای از سازمان انرژی اتمی درخواست کرد که این سند را به کمیسیون ارائه کند.

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس با اشاره به برنامه کمیسیون برای دیدار با رؤسای قوای سه‌گانه در ادامه کار بررسی متن برجام، اظهار داشت: تاکنون زمان و مکان دقیق این دیدارها مشخص نشده و در مورد درخواست ما از وزارت خارجه برای حضور آمانو در کمیسیون نیز تاکنون پاسخی از وزارت خارجه دریافت نشده است.

نقوی حسینی در پایان گفت: کمیسیون بررسی برجام در هفته جاری جمع‌بندی گزارش خود را در دستور کار دارد مگر اینکه برنامه دیدار با رؤسای قوا یا حضور آمانو در کمیسیون قطعی شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    این مسخره بازی ها را فقط در ایران می توانید اجرا کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس