کد خبر 469134
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی در واکنش به خشونت‌های اخیر در غزه نخست‌وزیر این رژیم را به بی‌کفایتی در برابر حملات فلسطینیان متهم کرد.

به گزارش مشرق، جروزالم پست نوشت: آویدگور لیبرمن، رئیس حزب اسرائیل بیتنا روز گذشته (جمعه) بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را به شکست در مواجهه با حملات فلسطینیان به شهرک‌نشینان صهیونیستی متهم کرد.

لیبرمن دراین باره گفت: هیچ ممانعتی از تروریسم فلسطینیان در قدس صورت نگرفته، هیچ اقدامی در جهت ممانعت از حملات راکتی به غزه صورت نگرفته، هیچ امنیتی برای اسرائیل وجود ندارد و به نظر می‌رسد اسرائیل هیچ نخست‌وزیری ندارد.

اسحاق هرتزوگ، یکی دیگر از مخالفان نتانیاهو نیز در انتقاد از وی گفت: فقدان امنیت برای شهروندان اسرائیلی واقعیتی وحشتناک است که نمی‌توانیم با آن کنار بیاییم. ما شایسته داشتن امنیت در سدروت، قدس و هرکجای کشور هستیم.

لیبرمن در صفحه فیسبوک خود نوشت که مردم باید از نخست‌وزیر سوال کنند امنیت و پول آنها کجاست. وی در ادامه از نتانیاهو خواست تا به دلیل عدم پایبندی به وعده‌های خود از رای‌دهندگان خود عذرخواهی و استعفا کند.

نتانیاهو نیز در واکنش به این اظهارات لیبرمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که لیبرمن فردی است که با پیوستن به حزب راست به وعده‌های انتخاباتی خود پشت کرده است.

این اظهارات در واکنش به خشونت‌های اخیر در قدس و جنوب سرزمین‌های اشغالی و ناتوانی نخست‌وزیر این رژیم در ایجاد امنیت برای ساکنان سرزمین‌های اشغالی مطرح شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس