کد خبر 469093
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶

مهدی پاکدل، بازیگر سینما و تلویزیون پستی را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و در آن از کاهش مطالعه انتقاد کرده است.

به گزارش مشرق، مهدی پاکدل طرحی از تشییع یک کتاب از سوی مردان موبایل به دست را منتشر کرده و در کنار آن نوشته است: «برای نابودی یک فرهنگ نیازی نیست کتابها را بسوزانید کافی است کاری کنید مردم آن را نخوانند.»










مجلس ترحیم کتاب مهدی پاکدل + عکس

او در پی‌نوشت این پست هم تاکید کرده: «اصولا از گذاشتن تصاوير متفرقه اجتناب ميكنم ولى اين تصوير كه متاسفانه نميدونم كار كدوم هنرمنده برام يك حس عجيب داشت، حسى كه تقريبا همه باهاش يه جورايى درگيرن. يا شايد حواسمون نيست.اصولا اينروزا به خيلى از پديده ها ى اطرافمون حواسمون نيست.


منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رفیق مشرق ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    با سلام ، کمبود مطالعه کمبود مطالعه مطالعه کنیم برای چی ؟ که چی بشه ؟ مگر هر کتابی هم خوندن داره ؟ مگه هر چیزی هم خوندن داره ؟
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    مهدی پاکدل کیه؟ از اساتید و فلاسفه و ادیبان و بزرگان هستن؟
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    برو بابا یکی میمرد ز درد بی نوایی یک میگفت خانم زردک می خواهی
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    کمیت مطالعه مهم نیست کیفیتش مهمه و اینکه چه کتابی بخونی
  • محمود ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    مشکل که اینجاست از اگاهی این افراد است اگاهی نداشتن از سیر تاریخچه رسانه نمیدونن رسانه یک زمان خط بود بعد تا به جایی رسید شد کتاب و بعد الان که رسانه فیلم سریال و در اوخر بازی رایانه در عصر که زمان مهم ترین عنصر بشر هست کسی دیگر وفت انچنانی برا خوندن نداره یک فیلم در جوامع دیگر میان براساس یک کتاب یا چند کتاب یا یک فلسفه کلان به طور سلیس تر بیان میکنن اونم مثلا 2 یا سه سه ساعت فیلم برای همین هست ولی در جوامع امروز نیاز هاشون تغییر کرده ولی متاسفانه در جوامع ما هیچ وقت این رو نمی فهمن مخصوص جامعه رسانه ما که باید تاسف خورد که حتی سیر تاریخچه رسانه نمیدونم حتی خودشون نرفتن یک کتاب بگیرن سیر تاریخچه بررسی کنن شاید غربی فیلم ساختن ولی میدونم این جامعه رسانه ما باز هم نمیفهمن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس