فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام حرکات دشمن را در منطقه و بیرون از مرز رصد می کنیم.

پوردستان:تمام حرکات دشمن را در منطقه رصد می کنیم
به گزارش مشرق، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان افزود: این حرکات توسط کارشناسان تحلیل و بررسی می شوند.

وی اظهارکرد: ملت ایران مطمئن باشند و هیچ گونه نگرانی نداشته باشند چراکه قبل از نزدیک شدن هر دشمنی که قصد تجاوز به کشور را داشته باشد توسط فرزندان جان برکف شما در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج نابود خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) که می فرماید؛" از دشمن پرهیز کن بویژه دشمنی که با تو از در صلح و دوستی وارد شده است" خاطرنشان کرد: آمریکا مصداق این نوع دشمنی است و این کشور تا دیروز با توطئه های مختلف می خواست به کشور ما ضربه بزند اما امروز دور میز مذاکره نشسته و می خواهد خود را به کشور ما نزدیک کند.

پوردستان تصریح کرد: باید در چنین شرایطی هوشیار و آگاه باشیم و خوش بینی و گمانه زنی را کنار بگذاریم.

وی ادامه داد: آمریکا در دنیا خود را بعنوان ابر قدرت معرفی کرد و متاسفانه برخی ها این را زود باور کردند اما طبق بررسی های یکی از موسسات آمریکایی مطرح شد که قدرتهای جدیدی از جمله اروپا، چین، روسیه و جهان اسلام در حال شکل گیری هستند که اگر آمریکا از این قدرت ها به آسانی بگذرد برای این کشور خطرناک خواهد بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: بهانه آمریکا برای حضور در منطقه غرب آسیا مقابله تروریسم و تسلط بر منابع و انرژی هسته ای است و در جهان اسلام هدفش جلوگیری از بیداری اسلامی بود.

پوردستان بیان کرد: هدف اصلی آمریکا در منطقه مقابله با جمهوری اسلامی ایران بود اما مولفه های قدرتمندی همچون رهبر معظم انقلاب، ولایتمداری مردم و وجود نیروهای مسلح آماده ارتش، بسیج، سپاه و نیروی انتظامی باعث جلوگیری از این مساله شد.

وی افزود: گروهک تروریستی، تکفیری و صهیونیستی داعش به نیابت از آمریکا در منطقه جنگ، خونریزی و جنایت راه اندازی کرده و تنها هدفش تخریب چهره اسلام است.


منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    ما ایرانیا باید حواسمان به ترکیه آذربایجان تروریست پرور باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس