کد خبر 468321
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰

نشست خبری غلامرضا غلامی مدیر شبکه چهار سیما سه شنبه ۲۴ شهریور ماه با حضور تعدادی از برنامه سازان و مدیران این شبکه برگزار شد.

به گزارش مشرق، نشست خبری غلامرضا غلامی مدیر شبکه چهار سیما که  طی روزهای اخیر، استعفای وی و عدم پذیرش آن از سوی رییس رسانه ملی حاشیه های زیادی را به همراه داشت، سه شنبه ۲۴ شهریورماه با هدف تبیین برنامه های آینده شبکه علم و فرهنگ در سالن همایش های سازمان صدا و سیما برگزار شد.

در این نشست که قرار بود روز دوشنبه ۲۲ شهریور برگزار شود تعدادی از برنامه سازان شبکه چهار از جمله منصور ضابطیان، محمد صوفی، برادران صفاریان پور و سعید بیابانکی حضور داشتند.

غلامی در ابتدای این نشست خبری پیرامون  استعفا و برگشت دوباره خود به شبکه چهار گفت: همه خبرنگاران از من درباره اختلاف من با پورمحمدی و اختلاف پورمحمدی با سرافراز می‌پرسند و این برای من عجیب است که چرا برخی این را درک نمی‌کنند که در یک مجموعه رسانه‌ای که به صورت پیچیده کار می‌کند وجود اختلافات کارشناسی طبیعی است.

مدیر شبکه چهار سیما افزود: اگر شما درباره سیاست‌های کلی رسانه و نظام سوال کنید متوجه می‌شوید که ما اختلافی نداریم و همه برادران دینی و انقلابی هستیم و تا به امروز با هم کار کرده و به خوبی جلو آمده‌ایم اما وجود برخی اختلاف نظرها در امور جزئی طبیعی است. همچنین در مباحث کارشناسی هر کسی ممکن است دیدگاه‌های خودش را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌هایی برای برنامه های جدید شبکه چهار داشته است، بیان کرد: این برنامه ها بر اساس دیدگاه خودم بود که آقای پورمحمدی به عنوان معاون سیما بر اساس دیدگاه خود این طراحی را قبول نداشت.

غلامی ادامه داد: به عنوان مثال از من خواسته شد برنامه‌ای در زمینه نقد سینما نداشته باشم که من گفتم چنین درخواستی غیرقانونی است زیرا شبکه چهار اساسا برای پرداختن به مسایل فرهنگی، هنری و علمی راه‌اندازی شده است.

مدیر شبکه چهار سیما درباره دلایل استعفا و برگشت دوباره‌اش به این سمت، عنوان کرد: با در نظر گرفتن این موارد بود که به جمع بندی رسیدم که از این سمت استعفا دهم ولی با این حال بعدا فکر کردم کارم درست نبوده و آقای پورمحمدی رییس من است. من اینجا به سهم خود از آقای سرافراز و تدبیر وی و همچنین از سعه صدر آقای پورمحمدی تشکر می‌کنم که حتی گلایه و شکایت هم نکرد.

گروه «رادیو هفت» به شبکه چهار آمدند

مکرمه آقایی مدیر گروه فرهنگ و اندیشه دینی شبکه چهار سیما نیز در این نشست درباره یکی از برنامه های جدید این شبکه گفت: منصور ضابطیان و محمد صوفی با برنامه «۱۰۰ برگ» که جنگی فرهنگی است از ۱۱ مهر ماه به شبکه چهار می‌آیند. این برنامه شبانه در قالبی فرهنگی و آرام ساعت ۲۱ هر شب روی آنتن خواهد رفت.

غلامی مدیر شبکه چهار در بخش دیگر این نشست بیان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته در برنامه های ظهرگاهی شبکه تغییرهایی ایجاد شده که بر این اساس غیر از پخش اذان و مناجات دیگر پخش مراسم ادای نماز جماعت روی آنتن نمی رود زیرا ما بر این باوریم که وقتی شبکه های دیگر مراسم انجام فریضه نماز را پخش می کنند ما می توانیم با برنامه های مانند پخش ادعیه و مناجات فضای متفاوتی داشته باشیم.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس