کد خبر 468264
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی خوبی مقابل ایتالیا برگزار کردیم، اما در ضد حملات مشکلات زیادی داشتیم.

به گزارش مشرق، سعید معروف پس از شکست 3 بر صفر ایران مقابل ایتالیا در جام جهانی اظهار داشت: بازی خوبی بود، اما در ضد حملات مشکلات زیادی داشتیم. فکر می‌کنم ست سوم از همه بهتر بود و می توانستیم ببریم و نتیجه را تغییر دهیم ولی متاسفانه باختیم.

وی در پاسخ به این سوال که خوب بازی کردید اما برای برد به چه چیزی نیاز داشتید، گفت: بله خوب بازی کردیم. اگر در ضدحملات بهتر کار می‌کردیم، می‌بردیم چون سرویس‌های ما خوب بود و در این قسمت مشکلی نداشتیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال در مورد اینکه عبادی پور و میرزاجانپور دو بازیکن جوان ایران هستند، نقاط ضعف و قوت آنان چیست، عنوان کرد: دریافت کننده های ما خوب و جوان هستند و تجربه آنان برای ورود به این رقابت‌ها کافی است. سه سال پیاپی در لیگ جهانی با تیم همراه بودند. سال گذشته تجربه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را هم پیدا کردند. بنابراین تجربه خوبی دارند.

معروف ادامه داد: عبادی پور دریافت کننده بسیار خوبی است اما هنوز هم در ضدحملات مشکلاتی دارد.  میرزاجانپور مهاجم خوبی است اما باید روی دریافت‌ها بیشتر کار کند. در هر حالت، این بازیکنان از توانی بسیار بالایی برخوردارند.
منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس