کد خبر 46804
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۴

همکار سلطنت طلب بي‌بي‌سي، در يادداشتي که براي سايت رسمي ميرحسين موسوي نوشته، به تقدير از سرمقاله علي اکبر جوانفکر در روزنامه ايران پرداخته است.

به گزارش مشرق به نقل از جهان، مسعود بهنود در يادداشت خود با اشاره به سرمقاله دو روز پيش جوانفکر در روزنامه ايران، نوشته است "با خواندن اين مقاله پندآموز ساده ترين کار اين است که آدمي رو به سوي آسمان بگويد الهي شکر."

بهنود عنوان کرده که "پريروز آقاي جوانفکر مدير روزنامه ايران و خبرگزاري دولت، در سرمقاله آن روزنامه به منقدان دولت پند داده بود که از اين همه تهمت ناروا و افتراهاي نادرست دست بردارند. او با نقل چند نمونه خبر که با قيد “شنيده شده است” و “گفته مي شود” در ستون هاي ويژه برخي روزنامه ها آمده، نشان داده بود که مقصودش کدام نوشته هاست. با خواندن اين مقاله پندآموز ساده ترين کار اين است که آدمي رو به سوي آسمان بگويد الهي شکر."

وي در ادامه آقاي جوانفکر را به رفتارهاي متناقض متهم کرده و نوشته است: در اين پنج ساله همين تيم آقاي جوانفکر، که از همه عزل ها تا به حال جان به در برده، چه کردند با آبروي ديگران.

همکار تلويزيون بي بي سي در ادامه در ادعايي جالب سخنان آيت الله جنتي درباره جريان فتنه را "نازل و کثيف" دانست. او در عين حال گفته است که اختلاف داخلي درباره جريان انحرافي "نبايد دستمايه تحليل و تفسير هيچ اصلاح طلبي قرار گيرد."

مسعود بهنود که پيش از انقلاب در باند امير عباس هويدا قرار داشت، با سران رژيم ارتباط نزديک داشت و حتي از نقشه هاي ددمنشانه آنان هم با خبر بوده است. به گونه اي که وي در مصاحبه اي عنوان مي کند که پيش تر، از جنايت معروف روز هفده شهريور ?? و کشتار رژيم اطلاع داشته است.

بهنود که امروز درباره دروغ و تهمت در سايت کلمه مطلب نوشته، در سال هاي اخير دست به جعل و تحريف خبرهاي زيادي زده است. به عنوان نمونه وي با انتشار عکسي از حاشيه مراسم ?? خرداد ??، مدعي شد که عکس اهداي چفيه رهبر معظم انقلاب به يکي از عزاداران امام راحل،‌ "صحنه يک درگيري لفظي" است! او سپس به تحليل اين ادعاي دروغ خود پرداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس