کد خبر 467879
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸

سرمربی تیم فوتبال گسترش‌فولاد گفت: مقابل استقلال ۸ فرصت گلزنی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم.

کمالوند: 8 فرصت گلزنی را از دست دادیم
به گزارش مشرق، فراز کمالوند پس از شکست 2 بر صفر خانگی تیمش مقابل استقلال در کنفرانس خبری اظهار داشت: بازی خوبی بود و فکر می‌کنم مالکیت توپ و موقعیت‌های ما بیشتر از استقلال بود. شاید 8-7 موقعیت خوب گلزنی داشتیم اما آنها بهتر از موقعیت‌ها استفاده کردند.

وی افزود: بازیکنان ما در این بازی موقعیت‌های خوبی از دست دادند و آنها بی‌دقتی کردند که این اتفاق در بازی‌های قبلی نیز افتاده بود. در این بازی 2 اتفاق مشکوک هم رخ داد که یکبار پای شهرام گودرزی را در محوطه جریمه کشیدند و یکبار هم روی محمد ابراهیمی حرکت مشکوک به پنالتی صورت گرفت که امیدوارم این 2 صحنه پنالتی نباشد چون اگر اینگونه می‌شد روند بازی تغییر می‌کرد. در یک صحنه روزبه چشمی می‌توانست کارت زرد دوم را بگیرد و اخراج شود اما داور با او مهربانی کرد.

سرمربی گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه مالک باشگاه و اعضای هیئت مدیره از او خواسته‌اند تیم وارد حاشیه نشود تأکید کرد: اگر دقت کرده باشید از زمانی که من سرمربی گسترش شده‌ام حتی یکبار اخراج نشده‌ام و تذکری هم نگرفته‌ام. وقتی جایی قانونمند عمل می‌کند ما هم باید قانونمند جلو برویم و مطمئنا اگر اتفاق رخ داده باشد که ما متضرر شده باشیم انتظارمان این است که با مسببان این اتفاق به صورت قانونی برخورد شود. در بازی با استقلال دیدید که بازیکنان گسترش فولاد اخطاری نگرفتند و خود هم تذکری نداشتم که این به سیاست‌های باشگاه باز می‌گردد. فیلم بازی را خواهیم دید و اگر به قطعیت برسیم ضرر کرده‌ایم از راه قانونی اقدام خواهیم کرد.

کمالوند با اشاره به اینکه درویش یکی از بازیکنانش را از دست داد و این موضوع به گسترش فولاد ضربه زد خاطرنشان کرد: عدم حضور درویش به تیم ما لطمه وارد کرد و باید فکری برای جای خالی او کنیم. متأسفانه دیدید که بازیکنان ما در این بازی چگونه موقعیت‌ها را از دست دادند و در نیمه نخست چند موقعیت بسیار خوب توسط شهرام گودرزی و محمد ابراهیمی از دست رفت که از دست رفتن  این موقعیت‌ها فرصت را به استقلال داد.

وی با تأکید بر اینکه استقلالی‌ها فشرده بازی می‌کردند و چشم به ضدحمله داشتند گفت: استقلال آنقدر فشرده بازی می‌کرد که راه‌های نفوذ را بسته بود. وقتی می‌بینید تیمی مثل گسترش در بازی مقابل یک تیم بزرگ تا این حد مالکیت توپ را در دست دارد، یعنی می‌تواند به پیروزی هم فکر کند اما متأسفانه بچه‌های ما خوب کار کردند در حالی که می‌توانستیم مقابل استقلال پیروز میدان باشیم. باز هم می‌گویم که استقلال تیم قدرتمندی بود آنها پرمهره‌ترین تیم لیگ هستند و در بالای جدول حضور دارند. با این حال بازی با استقلال برای ما تمام شد و خودمان را آماده می‌کنیم که در بازی بعدی موفق شویم.

سرمربی گسترش فولاد با تمجید از عملکرد مهدی رحمتی گفت: رحمتی امروز عالی کار کرد و 3،4 توپ خوب را از مهاجمان ما گرفت.

کمالوند درباره اینکه داریوش شجاعیان بازیکن تیمش در این بازی چندان خوب نبود خاطرنشان کرد: این بازیکن از زمانی که پدرش را از دست داد تنها 2 جلسه با ما تمرین کرد که این موضوع باعث افت بدنی‌اش شد. این موضوع در نیمه دوم کاملا مشهود بود مطمئنا او در آینده با تمریناتی که انجام می‌دهد بهتر خواهد شد.

وی ادامه داد: اینکه بازیکنان ما موقعیت‌هایشان را خراب می‌کنند فرقشان را با مهاجمان استقلال نشان دادند. شهباززاده توانست از تک موقعیت‌ها استفاده کند و استقلال به همین دلیل در بالای جدول قرار دارد اما بازیکنان ما موقعیت‌ها را از دست دادند مطمئنا توپ‌های ما اگر دست استقلالی‌ها بود آنها 60 گل به ما می‌زدند. با این حال معتقدم روی خط حمله خود تمرین بیشتری کنیم تا کیفیت‌مان بالاتر برود. بیشتر گل‌هایمان را روی ضربات ایستگاهی به ثمر رساندیم و در این بازی سعی کردیم روی تاکتیک ترکیبی و ایستگاهی به گل برسیم که اینطور نشد و سعی‌مان را در بازی‌های بعدی خواهیم کرد.

سرمربی گسترش فولاد با بیان اینکه مشکل این تیم تعطیلی لیگ بوده است، گفت: در بهترین شرایط‌مان 25 روز تعطیل شد و این اتفاق دوباره خواهد افتاد و وقتی بازی‌مان را مقابل استقلال و ذوب‌آهن به پایان برسانیم دوباره لیگ به همین مدت تعطیل خواهد شد. اگر دقت کرده باشید کیفیت ما امروز در مقایسه در بازی با ملوان به مراتب بالاتر بود و تا می‌خواهیم روی غلتک بیفتیم لیگ تعطیل می‌شود. اینجا سازمان لیگ هم مقصر نیست و مجبور است به خاطر بازی‌های رسمی تیم ملی لیگ را تعطیل کند. من هم نمی‌توانم به بازیکنانم استراحت بدهم و دوباره با آنها کار بدنسازی کنم.

همچنین فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد زمانی که با سوالات خبرنگاران تبریزی همراه شد در واکنش به آنها گفت: بروید با همان سبزی‌فروش مصاحبه کنید!.

کمالوند درباره دلیل کم شدن تماشاگران تبریزی گفت: زمانی که من مربی تراکتورسازی بودم و به لیگ برتر آمدیم در هر بازی کمتر از 80 هزار نفر به ورزشگاه نمی‌آمدند و روزی که کمتر از 70 هزار تماشاگر می‌دیدیم می‌گفتیم چرا تماشاگران نیامدند. اکنون به جایی رسیدیم که برای بازی‌ها 30 هزار نفر هم به زور می‌آیند اما نمی‌دانم چه راهکاری برای این مشکل پیدا کنیم تا مردم دوباره به ورزشگاه بیایند امروز دیدید که استقلال به تبریز آمده اما هوادارانش از ما بیشتر بودند.

وی تأکید کرد: مطمئن باشید زمانی که تراکتورسازی به لیگ آمد اگر در 2 سال اول هواداران از تیم‌شان حمایت نمی‌کردند استخوان‌بندی تیم به این شکل در نمی‌آمد امیدوارم حمایت‌های آنان دوباره ادامه پیدا کند و قطعا اگر اینطور نباشد به مشکل خواهیم خورد. اکنون می‌بینید که برخی تیم‌ها از استانی مانند فارس یا مازندران عطش حضور در لیگ برتر را دارند و از سوی هوادارانشان نیز حمایت می‌شوند. امیدوارم ما هم کاری کنیم که تا تبریز تیم‌های لیگ برتری موفق شوند و جایگاهشان را حفظ کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    حقداری جناب کمالوند حق شمابودبرنده بشید کلاسیستم مظلومی دفاعیه ولی این سیستم جلوی تیمهای دیگرباعت باخت سنگین مطلومی میشه چون فورواردهای تیمهای دیگر اکثراینموقعیتهای گلی که شماازدست دادید رابه گل تبدیل میکنند تااینجاکه فوتبال درخوروتماشایی ازاستقلال کسی ندیده فقط چشم به ضدحمله دارند وهمین کارباعت میشه که توبازیهای دیگرشکستهای سنگینی استقلال باید باهاش مواجه بشه چون این نوع بازی دیگه توفوتبال دنیا داره منسوخ میشه وباعث کسلیه تماشاچیان وانهایی که ازطریق تلویزیون میبینندمیشه بااین تیم توهفته های اینده بدجوری به مشکل میخورند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس