کد خبر 467808
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹

سرمربی رئال‌مادرید به ادعای اخیر بازیکن پیشین خود درباره او در کتاب شرح حال جدیدش، واکنش نشان داده است.

به گزارش مشرق، استیون جرارد، کاپیتان پیشین لیورپول در کتاب شرح حال جدید خود با عنوان «داستان من»، ادعا کرده است که رافائل بنیتس، سرمربی پیشین قرمزپوشان مرسی‌ساید هرگز او را دوست نداشته است. اکنون بنیتس به این ادعا جرارد پاسخ داده است.

بنیتس به یکی از شبکه‌های تلویزیونی اسپانیا گفت: من نقل‌ قول‌های جرارد را خوانده‌ام و معتقدم که او اشتباه می‌کند. به خاطر احترام و ارزشی که برای استیوی قائلم، همین‌طور به دلیل احترام و علاقه‌ای که به لیورپول و هواداران این تیم دارم، بهترین کار این است که از کنار این موضوع بگذریم. او یک کتاب نوشته است و من هم الان سرمربی رئال مادرید هستم. این چیزهاست که فروش می‌کند.

جرارد در کتاب شرح حالش نوشته است: من فکر نمی‌کنم که رافا بنیتس به شخصه از من خوشش می‌آمد. نمی‌دانم چرا اما این احساسی بود که از سمت او به من القا می‌شد. شاید این حس حتی قبل از اینکه او با من حرف بزند و زمانی که با مادرم ملاقات داشت، در من به وجود آمد. رافال ماه ژوئن سال 2004 سرمربی لیورپول شد و من آن زمان در پرتغال داشتم برای تیم ملی انگلیس در یورو بازی می‌کردم.  ژرار هولیه با اینکه جای خود را به رافا داده بود، هنوز هم لیورپول را دوست داشت و رابطه نزدیکش را با من حفظ کرده بود. او و مادرم به پرتغال آمده بودند تا بازی مرا برابر کرواسی تماشا کنند و آنجا با رافا روبه‌رو شدند.

جرارد در ادامه نوشته است: ژرار هولیه رافا را به مادرم معرفی کرد. رافا بعد از سلام و احوالپرسی بلافاصله خیلی رُک و صریح از مادرم پرسید: آیا استیون عاشق پول است؟ اینها اولین جملات رافائل بنیتس بعد از سلام و احوالپرسی با مادرم بود. من با خودم گفتم این دیگر چه سؤالی است؟ من الان هر وقت بخواهم می‌توانم گوشی تلفن را بردارم و با تمام مربیان قبلی‌ام در لیورپول صحبت کنم، به جز رافا.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس