کد خبر 467319
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷

به نظر بال آرژانتینی PSG، هم‌تیمی سوئدی او با کاپیتان آلبی‌سلسته و ستاره پرتغالی خط حمله رئال‌ مادرید در یک سطح قرار دارد.

به گزارش مشرق، آنخل دی‌ماریا می‌گوید که تحت تأثیر تکنیک و قدرت زلاتان ابراهیموویچ قرار گرفته است و به همین دلیل او را از نظر فنی همسطح لیونل مسی و کریستیانو رونالدو می‌بیند.

دی‌ماریا که تیمش فرداشب (سه‌شنبه) به مصاف مالموی سوئد می‌رود، در رئال مادرید با رونالدو و در تیم ملی آرژانتین با مسی هم‌تیمی بوده است و به همین دلیل معتقد است که زلاتان ابراهیموویچ همسطح آنهاست.

دی‌ماریای 27 ساله در گفت‌و‌گو با نشریه پاریسین فرانسه اظهار داشت: همان‌طور که می‌دانید، من فرصت بازی در کنار لئو، کریستیانو، رونی و حالا ایبرا را داشته‌ام. صادقانه بگویم که من تحت تأثیر کیفیت بازی، تکنیک و حرکات ایبرا قرار گرفته‌ام و به نظرم او، لئو و رونالدو در یک سطح قرار دارند.

بال آرژانتینی فاش کرد مارکو وراتی، هافبک 22 ساله ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن یکی دیگر از هم‌تیمی‌های جدیدش بوده که او را تحت‌تأثیر قرار داده است. او عنوان کرد: وراتی هم بازیکن محشری است، ضمن اینکه او هنوز بسیار جوان است و جای زیادی برای پیشرفت دارد.

دی‌‌ماریا افزود: ما بازیکنان خوبی داریم، انگیزه زیادی داریم و من هم آمده‌ام که به این تیم کمک کنم، درست مثل کسانی که قبل از من اینجا بوده‌اند. ما هم می‌توانیم در گروه‌مان صدرنشین باشیم، اما این کار پیچیده‌ای است.

تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن سه‌شنبه شب از ساعت 23:15 میزبان مالموی سوئد است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس