کد خبر 467129
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: ماندن حسن بابک در آمریکا ربطی به بازگرداندن حاجی‌پور ندارد.

به گزارش مشرق، احد پازاج، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درخصوص عدم بازگشت محسن حاجی‌پور از آمریکا به ایران گفت: حاجی‌پور با توجه به اینکه مدت زمان ویزایش در آمریکا به پایان نرسیده با تیم کشتی آزاد به ایران بازخواهد گشت. در مورد پناهنده شدنش به آمریکا حرفی نمی‌زنم و به احتمال 90 درصد وی به ایران برمی‌گردد.

وی درخصوص اینکه گفته می‌شود حسن بابک در آمریکا مانده تا حاجی‌پور را به ایران بازگرداند، گفت: حسن بابک گرین‌کارت آمریکا دارد و خانواده وی در این کشور زندگی می‌کند و قرار شد تا وی مدتی در کنار خانواده‌اش باشد و استراحت کند و ماندش در آمریکا ربطی به بازگرداندن حاجی‌پور ندارد.

پازاج درخصوص اینکه چه لزومی داشت تا نفر ذخیره در کشتی فرنگی به آمریکا اعزام کنید، تصریح کرد: یک کشتی‌گیر در آزاد به عنوان نفر ذخیره قرار بود به آمریکا اعزام شود و برای اینکه نگویند تبعیضی بین آزاد و فرنگی قائل هستیم، حاجی‌پور را به عنوان نفر ذخیره راهی آمریکا کردیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد عملکرد تیمش در مسابقات جهانی لاس‌وگاس گفت: از عملکرد تیمم حمایت می‌کنم. اگر با بدشانسی‌ها و اشتباهاتی که خودمان انجام دادیم، روبه رو نشده بودیم، رنگ مدال‌هایمان به مراتب بهتر از این بود.

وی افزود: متاسفانه در این رقابت‌ها برخی از همکارانم مسئولیت خود را به درستی انجام ندادند و نظاره‌گر بودند و از همه توان خود استقاده نکردند.

پازاج گفت: کشتی فرنگی نیاز به ترمیم دارد و از همه کسانی که بدون دلیل انتقاد می‌کنند گله دارم. اگر تمام بدشانسی‌های دنیا برای ما رقم نخورده بود الان روی سکو ایستاده بودیم. متاسفانه برخی‌ها با رابطه‌هایی که با بعضی‌ها دارند به دنبال ضربه زدن به من هستند. مطمئن باشید کیسه‌ای برای کشتی فرنگی ندوخته‌ام و هدفم از حضور خدمت است.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    0 0
    اگر بماند ملت ایران مدال ننگین وطن فروشی را به او می دهد و خانواده اش هم همیشه باید با ننگ زندگی کنند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس