کد خبر 466932
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۱۳ تن از مصدومان حادثه مکه در بیمارستان های سعودی و هلال احمر بستری هستند، گفت: زائران بستری در بیمارستان ها بزودی مرخص می شوند.

به گزارش مشرق، دکتر سیدامیر محسن ضیائی در حاشیه برگزاری چهارمین دوره اردوهای سراسری نشاط و امید، با بیان اینکه در حادثه سقوط جرثقیل در مکه مکرمه ۴۰۰ تن از زائران خانه خدا کشته  و مجروح شدند، گفت: در این حادثه تعدادی از زائران کشورمان نیز کشته و مصدوم شدند که ۷ تن از آنها در بیمارستان های سعودی و ۶ نفر در بیمارستان های هلال احمر همچنان بستری هستند که بزودی مرخص خواهند شد.

به گفته وی، به اذعان مقامات بعثه و همچنین مقامات سعودی، نیروهای هلال احمر نخستین نیروهای امدادرسان در حادثه سقوط جرثقیل در مکه مکرمه بودند.

تامین سلامت مردم از اهداف هلال احمر است

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه یکی از ماموریت های هلال احمر کمک به سلامت جامعه و تامین سلامت مردم است، تاکید کرد: وزارت بهداشت به عنوان متولی ارائه خدمات درمانی به مردم در سراسر کشور فعالیت می کند و یکی از اهداف هلال احمر کمک به سلامت جامعه و تامین سلامت مردم است که آمادگی کامل داریم در زمینه ارائه خدمات توانبخشی، اورژانس هوایی و ارائه خدمات دیالیزی به وزارت بهداشت کمک کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس