کد خبر 466670
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد تاکید کرد که تیمش در دربی دنبال گرفتن ۳ امتیاز است اما نتیجه قابل پیش‌بینی نیست.

به گزارش مشرق، رضا عنایتی در خصوص دربی مشهد در هفته ششم لیگ برتر که روز سه‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود، گفت: بعد از انجام دربی‌های تهران، اهواز، اصفهان، تبریز و گیلان، حالا شاهد دربی مشهد هستیم و این برای فوتبال مشهد اتفاق خوبی است. فوتبال مشهد مدت طولانی در لیگ برتر نماینده نداشت اما حالا خوشبختانه دو تیم در لیگ برتر دارد و امیدوارم دربی این هفته، بازی جذابی باشد.

او ادامه داد: برای اولین بار دربی مشهد را تجربه می‌کنم و امیدوارم شاهد یک بازی بدون تنش و بی حاشیه باشیم. مهم این است که بعد از این بازی در مورد اتفاقات خوب صحبت کنیم و امیدوارم هواداران هم شاهد یک بازی جذاب و تماشایی باشند.

عنایتی که در پایان این فصل از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد در این خصوص گفت:‌ وقتی هفته‌های لیگ سپری می‌شود بابت خداحافظی از فوتبال احساس بدی دارم و دلتنگی برای فوتبال سخت است. با این حال هر بازیکنی باید یک روز از فوتبال خداحافظی کند.

مهاجم فصل گذشته استقلال که از این تیم طلب دارد در این باره عنوان کرد: تمامی مسئولان استقلال از جمله آقایان افشارزاده، نظری جویباری و امیری قسم خوردند که در اولین فرصت طلب مرا بدهند ولی هنوز این اتفاق رخ نداده است. من یک ریال هم نگرفته‌ام و امیدوارم استقلال هر چه زودتر طلبم را بدهد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس