کد خبر 466560
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: نیاز به تقویت و جابه‌جایی در کادر فنی داریم که باید اتفاق بیافتد.

به گزارش مشرق، احد پازاج درباره ناکامی تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی گفت: فرنگی کاران تمرینات طاقت فرسایی را پشت سر گذاشته بودند و عملکرد خوبی داشتند، اما در کشتی اتفاقاتی رخ می‌دهد که دست هیچ کس نیست.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا نقاط ضعفمان را در مسابقات آینده برطرف کنیم. تا در میدان بزرگی مانند المپیک موفق باشیم. چرا که با قوانین جدید داوران با کوچکترین خطای کشتی‌گیر را جریمه و دیسکالیفه می‌کنند. امیدوارم این مسابقات تجربه‌ای برای مسابقات آینده باشد تا در مسابقات بعدی افتخارات قبل را تکرار کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره نقش کادر فنی در این ناکامی و اینکه به نظر می‌رسید کشتی‌گیران به خوبی برای مبارزه با حریفان توجیه نشده بودند گفت: چنین موضوعی درست نیست البته نیاز به تقویت و جابه‌جایی در کادر فنی داریم که باید اتفاق بیافتد. در این باره که اخلاقی از حریفش جلو بود و ضربه شد به او گوشزد کردیم که باید مراقبت باشد، اما گوش نکرد. فکر نکنم در این باره کادر فنی مشکلی داشته باشد.

پازاج درباره عدم بازگشت حاجی‌پور با تیم گفت: در این باره از مسئولان ذیربط سوال کنید چون من دلیل آن‌را نمی‌دانم و در جایگاهی نیستم که بخواهم در این مورد جوابی بدهم.

وی درباره کسب سهمیه‌های باقیمانده گفت: سه سهمیه باقی مانده را در مسابقات گزینشی پیش رو خواهیم گرفت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس