کد خبر 466197
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

در نتیجه داد و ستدهای روز جاری شاخص بورس امروز 18 واحد رشد کرد و به کانال 63 هزار و 486 واحدی رسید.

به گزارش مشرق، با توجه به نزدیک شدن به نتیجه نهایی مذاکرات موجی از خوش بینی در معامله گران بازار در حال شکل گرفتن است. بعلاوه این که نباید فراموش کنیم که قیمت‌های کنونی در بورس تا حدودی به پایین ترین سطح خود رسیده اند و با این وجود سهامداران تمایلی به فروش ندارند.

در نتیجه داد و ستدهای روز جاری شاخص بورس امروز 18 واحد رشد کرد به کانال 63 هزار و 486 واحدی صعود کرد.

گفتنی است؛ امروز سهامداران بیش از 277 میلیون برگه سهم و حق تقدم را در بازار دست به دست کردند که ارزش این مبادلات به 588  میلیارد و 105  میلیون ریال در بیش از 28 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در نتیجه داد و ستدهای‌ امروز؛ نمادهای کگل، وپاسار با روند نزولی و نمادهای شبندر، وپاسار، وبملت، شبهرن، اخابر، ومعادن به کار خود پایان داند.

نمادهای پربیننده معاملات امروز شامل ایر ان خودرو، ملی صنایع مس ایران با روند منفی ، نماد پالایش نفت اصفهان بدون تغییر و نمادهای  پارس خودور، بانک صادرات ایران، بانک ملت، پالایش نفت بندر عباس با روند مثبت به کار خود پایان دادند.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) با رشد 7 واحدی به 25 هزار و 97  واحد، شاخص کل (هم‌وزن) با کاهش 28 واحدی به 9 هزار و 893 واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) با کاهش 24 واحدی به  8 هزار و 457 روبه‌رو شدند.

شاخص آزاد شناور با روند منفی 43 واحدی به 71 هزار و 397 واحد، شاخص بازار اول با روند صعودی 22 واحدی به 44 هزار و 661 واحد و شاخص بازار دوم بورس نیز با روند منفی 9 واحدی به 137 هزار و 596 واحد رسید.

کارشناسان بر این باورند در شرایط کنونی بازار این است که معاملات از حجم و ارزش بالایی برخوردار نیست و دولت نیز اقدام عملی برای حمایت از بازار انجام نمی دهد و از همه مهمتر اقتصاد رکودی موجب شده تا سودآوری بنگاها تحت تاثیر قرار گیرد، بنابراین نباید انتظار ورود نقدینگی جدید به بورس و رونق معاملات را داشت.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس