کد خبر 466169
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵

رئیس فدراسیون والیبال گفت: بازیکنان ایران مقابل لهستان با تعصب بازی کردند و بدون شک شرایط تیم ملی در ادامه مسابقات جام جهانی بهتر خواهد شد.

ویژه نامه جام جهانی والیبال 2015 مشرق - محمدرضا داورزنی پس از شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان در رقابت‌های جام جهانی 2015 درباره این مسابقه اظهار داشت: ابتدا به بازیکنان تیم خسته نباشید می‌گویم که بسیار خوب تلاش کردند. طبیعی است که من و تمام مردم دوست داریم که ایران در همه مسابقات پیروز باشد اما این سومین دوره‌ای است که ما در این مسابقات حضور پیدا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تیم ایران در دوره گذشته عنوان نهم را کسب کرده است، افزود: باید تلاش کنیم که امسال شرایط بهتری نسبت به دوره گذشته داشته باشیم اما اینکه این توقع وجود داشته باشد که ایران قهرمان یا نایب قهرمان شود، جزو آروزهای خیلی خوب است اما باید بپذیریم که مسیر پیشرفت در والیبال دنیا باید منطقی باشد که خدا را شکر در حال طی شدن است.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: تیم ایران دیگر از پدیده بودن خارج شده است و حالا تیم‌های خوب دنیا روی ایران حساب می کنند، چراکه جزو قدرت‌های والیبال دنیا هستیم. امروز ملی‌پوشان ایران عیار والیبال ایران را به خوبی نشان دادند و ثابت کردند که پتانسیل بالایی دارند. امیدوارم در ادامه بازی‌ها شرایط به گونه‌ای باشد که همه مردم راضی باشند.

داورزنی ضمن تقدیر و تشکر از بازیکنان ایران خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم در روزهای آینده  خوبی قرار بگیریم و محمودی به ترکیب اضافه شود تا فشار تنها روی یک بازیکن در پست پشت خط‌زن نباشد. بازیکنان ایران با غیرت و تعصب بازی کردند و بدون شک در ادامه شرایط بسیار بهتر خواهد شد.
منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    رئیس حرفه ای
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    0 0
    اقای داورزنی حرص نخور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس