کد خبر 465885
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰

گروههای تروریستی تکفیری مستقر در برخی از محلات حاشیه شهر دمشق به دلیل محاصره و سختی انتقال مهمات و تسلیحات اقدام به ساخت بخشی از امکانات نظامی مورد نیاز خود می کنند.

گروه بین الملل مشرق- گروههای تروریستی تکفیری مستقر در برخی از محلات حاشیه شهر دمشق به دلیل محاصره و سختی انتقال مهمات و تسلیحات اقدام به ساخت بخشی از امکانات نظامی مورد نیاز خود می کنند. در همین راستا پایگاه اطلاع رسانی گروه تروریستی تکفیری "ارتش آزاد" با انتشار تصاویری از یکی از کارگاههای صنعتی مستقر در محله "القابون" واقع در شمال دمشق نخوه ساخت و تولید گلوله های خمپاره را به نمایش درآورده است.

کارگاه ساخت خمپاره در دمشق+تصاویر

لازم به ذکر است که از ابتدای بحران تروریستی تکفیری علیه مردم و دولت سوریه، بخش اعظم تسلیحات و مهمات مورد استفاده تروریستهای مستقردر استان دمشق برای حملات علیه نیروهای نظامی سوری از دو کانال مرزهای لبنان و اردن تامین می شد. پس از عملیاهای پی در پی نیروهای حزب الله و ارتش سوریه، انتقال سلاح و مهمات از مرز لبنان متوقف و در حال حاضر تنها از مرزهای اردن تسلیحات به مناطق تحت سیطره تروریستها در استان دمشق منتقل می گردد.

کارگاه ساخت خمپاره در دمشق+تصاویر

کارگاه ساخت خمپاره در دمشق+تصاویر

کارگاه ساخت خمپاره در دمشق+تصاویر

کارگاه ساخت خمپاره در دمشق+تصاویر

کارگاه ساخت خمپاره در دمشق+تصاویر

کارگاه ساخت خمپاره در دمشق+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    وَالَّذِینَ کَفَرُواْ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ الطَّاغُوتِ برای دفاع از مظلومین فلسطین که اینکارها را نمی کنند برای زدن حرم حضرت زینب سلام الله علیها و برای خنک شدن دل صهیونیست ها این کار را می کنند . خودشان خوب می دانند که تنها رهبر عربی که جلوی اسرائیل ایستاده همین اسد است
  • اهوازی ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    کارگاه ها را شناسایی و بمباران کنند.
  • محسن ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    اینها رو دارند ولی پیشرفته ترین سلاحهارو مخفیانه اسرائیل و آمریکا با وجود نوکران منطقه ای خود در اختیار این جانیان قرار می دهند. این یک صحنه ای است که به عبارتی می خواهد به اصطلاح مشکلات این گروهک ها را به تصویر بکشد. و این هم در راستای عملیات روانی شیطان جهت حمایت از این گروهک تروریستی است
  • ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    از دست این احمق ها چه کشید پیامبر مشکل اینها این است که دین را نفهمیده اند . ظاهر دینی و علاقه دینی دارند ، فدا کاری هم می کنند ولی عملا بر ضد دین و پیامبر و قران خودشان کار می کنند . اینها مربی ندارند . مربیان اینها یا نفهم هستند یا خود فروخته و پدر سوخته به اینها می گویند الاغ های قرن بیست و یکم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس