کد خبر 465864
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۶

«امیریان» در سال های جنگ، یکی از بسیجیان داوطلب گردان «مالک اشتر نخعی» از لشکر27محمد رسول الله(صلوات الله علیه و آله)» بود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، روز 13 مرداد 1394، مجموعه‌ی تلویزیونی «خندوانه» شاهد حضور نویسنده ادبیات پایداری «داوود امیریان» به عنوان میهمان برنامه بود. وی به سال 49 در کرمان متولد شده و از سال 69 نویسندگی اش را با نوشتن خاطرات حضورش در جبهه های جنگ آغاز نموده. «امیریان» تاکنون نزدیک به 30 جلد کتاب در حوزه ی ادبیات و هنر پایداری منتشر کرده است. او در سال های جنگ، یکی از بسیجیان داوطلب گردان «مالک اشتر نخعی» از لشکر27محمد رسول الله(صلوات الله علیه و آله)» بود.
تصاویری که پیش رو دارید، برش هایی است از حضور «داوود امیریان» در جبهه های دفاع مقدس:

تصاویر/ میهمانِ «خندوانه» در «میدان جنگ»

تصاویر/ میهمانِ «خندوانه» در «میدان جنگ»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    0 0
    ایشان کتابهای زیادی در حوزه دفاع مقدس دارند که برخی از آنها با چاشنی طنزی ملیح مزه دار شده است. مانند: فرزندان ایرانیم، مين نخودي،خداحافظ کرخه،بهشت براي تو،ايرج خسته است،مرد،يک آسمان منور،آقاي شهردار ،لحظه جدايي من،داستان بهنام،رفاقت به سبک ،جام جهاني در جواديه،مترسک مزرعه‌ي آتشين،مرد بهاري،ترکش‌هاي ولگرد،دو سلحشور و نصفي،دوستان خداحافظي نمي‌کنند،ليلي ،داستان مريم،آخرين نگاه،آخرين گلوله صياد،تولد يک پروانه،يک نفس تا بهار،مردها هم گريه مي‌کنند،سيد آزادگان،سرباز کوچک اسلام،وقتي آقاجان دستگير شد،هويزه و ... خداوند حفظشان کند و عاقبت به خیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس