کد خبر 465811
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶

رئیس سازمان حج زیارت در خصوص حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام گفت وضعیت حجاج ایرانی مدیریت شده و مشکلی وجود ندارد.

به گزارش مشرق، «مهندس سعید اوحدی» رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص سانحه سقوط جرثقیل در صحن مسجدالحرام به شبکه تلویزیونی خبر گفت: تعداد کشته ها از شهروندان دیگر کشورها بیش از ۶۵ نفر است. با توجه به این که حجاج ایرانی در این ساعت در صحن حضور نداشته اند، قربانی نداشته ایم.

وی در خصوص مجروحان ایرانی گفت زائران ایرانی به مراکز درمانی منتقل شده اند و مشکل خاصی ندارند. بر این اساس برخی هتل ها دچار قطعی برق هستند و در کل مشکل زائران ایرانی مدیریت شده است.

به گفته وی مشکل جدی برای زائران ایرانی نبوده است. ۱۵ مجروح ایرانی نیز عمدتا جراحت سرپایی داشته اند و چند مورد شکستگی داریم.

اوحدی تاکید کرد: حادثه ساعت ۵ بوده و بعید است که مجروح دیگری داشته باشیم. با مجروحین تماس داشتیم و مسئولین بیمارستان می گویند با توجه به این که جراحات زائران ایرانی جزئی بوده، آنها به بیمارستان ایرانی ها منتقل شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    0 0
    در سالهاي گذشته كه مشرف شدم همواره زمانيكه اززير اين دكلها رد ميشدم احساس ترس داشتم اونهم با اون بتونهاي سنگيني كه براي بالانس وزني به عقب آن مي بندند. خدائيش سخته ديدن پيكرزواري كه از اين بتونها رويشون سقوط كرده. بهرصورت طراحي دكل براي شرايط بد جوي مناسب نبوده. اونها پرونده هاي بسيار بسيار سنگين تر جرثقيل نزد دنياي اسلام دارند كه فقط ما اميدواريم صبح اميد از مكه طلوع نمايد وپاياني بر آلام بشريت ونه فقط مسلمانان از اين رژيم شيطاني باشد.
  • رضا ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    0 0
    یه بار دیگرخبر را بخوانید تناقض از این بهتر نمی شه اولش می گه که چون ایرانی ها در صحن نبودند حادثه ای برایشان اتفاق نیفتاده ولی خط بعدی می گن که مجروحان را به بیمارستان منتقل کرده اند یا ایشان دستپاچه طبق معمول تکذیب کردند یا نگارش شما ایراد دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس