کد خبر 465705
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با خوشبینی کامل و ذوق زیاد وارد جام حذفی می‌شویم و می‌دانیم در ایران و کل جهان بازی‌های حذفی اهمیت خودش را دارد.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ در مورد دیدار پرسپولیس مقابل پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: فردا اولین بازی جام حذفی خواهد بود. همانطور که قبلا هم گفتم هدف ما هم در بازی‌های حذفی و در لیگ برتر قرار گرفتن در بالاترین‌ رده‌ها است. طبیعی است که با خوشبینی کامل و ذوق زیاد وارد جام حذفی می‌شویم و می‌دانیم در ایران و کل جهان بازی‌های حذفی اهمیت خودش را دارد.

وی افزود: خیلی از اوقات مدعیان اصلی در جام حذفی موفق نمی‌شوند. آماده‌ایم تا غافلگیر نشویم تلاش می‌کنیم در بازی فردا به پیروزی برسیم. هنوز بازیکنان عضو تیم ملی را ندیدم. این نفرات برای اخذ روادید دیروز امارات بودند. بنگستون دیشب به تهران رسید. امروز همه نفرات جمع می‌شوند تا وضعیت تیم را ببینیم. بخشی از تیم که در تهران بودند در این مدت عالی کار کردند  و واقعا از زحماتی که کشیدند راضی بودم. بازیکنانی که در کورس رقابت‌ در بازی فردا نیستند لوکا ماریچ است که 2 جلسه فقط با ما تمرین کرده است. بنگستون هم همینطور که چند کار شخصی دارد. وحید حیدریه هم در بازگشت از تمرینات تیم ملی امید همچنان مصدوم است. اطلاعاتی که از کمک کارلوس کی‌روش گرفتم این است که هر 3 بازیکن ما در تیم ملی بزرگسالان در سلامت کامل هستند.

سرمربی پرسپولیس در مورد میزان شناختش از پیکان تصریح کرد: بازی آخری پیکان مقابل نساجی را دیدم. فیلم این بازی به دستم رسید. به نظری که قبل از دیدن بازی داشتم رسیدم. آنها تیمی هستند که بعد از سقوط به لیگ دسته اول خیلی سریع به خودشان رسیدند و طبیعی است که بازی سختی در پیش داریم.

وی در مورد اینکه صحبت‌هایی در مورد جدایی او از پرسپولیس، و پیوستن به کرواسی مطرح شده است، اظهار داشت: تیم ملی کرواسی سرمربی خود را عوض کرده است و طبیعی است که همیشه در این موارد اسم بنده مطرح می‌شود. طبیعی است که مربی کرواتی هستم که بهترین نتایج را در بین همکارانم در کشورم گرفتم. به همین دلیل مطبوعات به اسم بنده می‌پردازند. تا به امروز هیچ‌کس با من تماس نگرفته است.

برانکو در مورد اینکه اسم کاپلو، آنچلوتی و کلوپ هم مطرح است اما مربیانی مثل او از لحاظ مالی برای کرواسی موثرتر هستند، تصریح کرد: این مسائل نظرایاتی است که مطرح می‌شود مربیانی که اسم بردید افراد بزرگی هستند. مربیان خارجی ارزش خاص خودشان را دارند در جایی که به یک کشور ثالث می‌روند. انگلیس که خواستگاه فوتبال است مربی خارجی مثل کاپلو داشته است. طبیعی است که مربی بومی در هر کشوری ارزان‌تر است.

در پاسخ به سوال در مورد اینکه آیا در صورت ارائه پاسخ رسمی به این مسئله جواب مثبت می‌دهد، عنوان کرد: نمی‌توانم جواب بدهم چراکه هنوز به این مسئله فکر نکردم این مسائل فقط در حد حدس و گمان است.

پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در مورد یک جلسه محرومیتش گفت: بعد از بازی با ذوب آهن با محمود خوردبین از زمین خارج می‌شدیم. به داور گفتم فیلم بازی را یکبار دیگر نگاه کند. کمیته انضباطی بدون دعوت از من و اینکه بدانند چه حرفی زدم به خاطر همین یک جمله یک جلسه محرومم کردند در حالی که حکم هم قطعی است و اعتراض نمی‌شود کرد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس