کد خبر 465678
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

تری جونز کشیش تندروی آمریکایی بار دیگر تهدید به قرآن سوزی کرد و از آمریکاییها خواست خودشان را مسلح کنند.

به گزارش مشرق، پایگاه اینترنتی روزنامه الرای کویت در شماره امروز خود نوشت: تری جونز کشیش تندروی آمریکایی قصد دارد فردا همزمان با سالروز حملات یازده سپتامبر 2998 جلد قرآن کریم را به آتش کشد.
این منبع تصریح کرد: موسسه «استاند آگوست آمریکا» که تری جونز بر آن نظارت دارد با عنوان « جونز داعش را به چالش می کشد، قصد دارد نسخه هایی از قرآن کریم را به آتش کشد» این بیانیه را صادر کرد.
جونز در این بیانیه از تمام آمریکاییها خواست سلاح در اختیار داشته باشند و خود را مسلح کنند و برای مبارزه با آنچه آنرا به اصطلاح افراط گری اسلامی می داند آماده باشند زیرا سیاست مماشات باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا نمی تواند او را از این کار بازدارد.
وی تاکید کرد: موسسه «استند آگوست آمریکا» در این باره عقب نشینی و سکوت نخواهد کرد.
جونز اظهار داشت : ما در یازدهم سپتامبر قربانیانی را که به دنبال افراط گرایی اسلامی کشته شدند به یاد می آوریم وپیامی هشدار آمیز به اسلام خواهیم داد که مسلمانان هیچ جای پایی در قانون آمریکا ندارند و به تعداد کشته شدگان حملات یازده سپتامبر دو هزار ویک 2998 جلد قران کریم را آتش خواهیم زد.
در این بیانیه آمده است به نام اسلام جنایت های زیادی علیه غرب صورت گرفته است .
جونز حوادثی را که در سال دو هزار وچهارده از جمله کشته شدن چهار یهودی در پاریس که به دست یک فرد مسلح اتفاق افتاد و علاوه بر آن کشته شدن چهار نیروی پیاده نظام آمریکایی با شلیک گلوله یک فرد مسلح در ژوئن گذشته و همچنین شلیک به یک قطار فرانسوی در آگوست گذشته و متهم شدن آلتون نولین در بیست وپنجم سپتامبر گذشته به قطع سر یک زن در ایالت او کلاهما از جنایات اسلام علیه غرب برشمرد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    0 0
    بر ذات خبیثت لعنت...
  • روشن ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    0 0
    بی شرف باید سرت رو مثل کله ی بز بسوزونی باهاش سوپ برای گربه ها درست کنی..
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    0 0
    امید وارم خدا آتیشش بزنه
  • مهدی مرادیفر ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    0 0
    ایکاش این حرامزاده صهیونیسم بدست بچه حزب اللهی ها بیافتد تا مثل یک طاعونی سوزاننده شود تا دیگر به دین مقدس اسلام وقران کریمش توهین نکنه ودرعجبم چرا مسلمان های امریکا یکی را فدای این حرامزاده نمیکند تابرای همیشه از دست این پست فطرت راحت بشیم
  • فرهاد ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    0 0
    کسانیکه به خودشون جرات میدن به کتاب مقدس قرآن توهین کنن بایدتوسط مسلمانهاتکه تکه بشن تادرس عبرتی بشه برای صهیونیستها وبقیه لعنت خدابراین کشیشهای نادان ونفهم وحرامزاده
  • امیر ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    0 0
    جالب اینست که یهودیان آن روز در برج نبدند ولی تعدادبسیاری مسلمان امریکایی در این ماجرا در برجها بودند.مسلمانان امریکایی هم داغدار شدند و هم درکوچه و خیابانهای امریکا مورد حمله قرار گرفتند. حالا هم این آقا میخواهد قرآن بسوزاند در صورتیکه یهود بدترین دشمن مسیحیانبوده و هست.
  • امیرعلی ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    0 0
    آقافرهاد میدونم ناراحت شدی داداش ولی قرآن در اصل در کنار حوض کوثر در بهشت است و این کارها هیچ خدشه ای به آن وارد نمیکند مثل تخریب حرم امام معصوم که میشود دوباره حرم بهتری هم ساخت اما این کار این کشیش باعث سندرم استکهلم در دنیا وحتی بین جوانان امریکایی میشود و آبرویی از امریکا در دنیا میبرد که قابل وصف نیست به اندیشکده یقین مراجعه کنید اونجا کامل توضیح داده شده . تکه تکهدکردن که کار داعش است باید هوشمندانه پاسخ اینها را داد. با تشکر
  • علی ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    0 0
    خدا لعنتشون بکنه
  • ناشناس ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    0 0
    قبل ازاینکه این خبیث دست به این جنایت بزندانشاالله قران اورابسوزاند
  • سارا ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    بی شرف تو مسیحی هم نیستی مسیح و محمد برادرند و مسیح پیامبر صلحه تو یه ...صهیونیستی که داری برای صاحبت واق واق می کنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس