کد خبر 465486
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳

اما مورد عجیبی که خود من شخصا تجربه کردم ارتقای یکی از بچه ها و رشد و تعالی علمی و فکری وی بود که حقیقتا موجب تحسین و تکریم دوست و دشمن بود؛ برادری داشتیم که به هنگام اسارت حتی قادر به نوشتن نام خود نبود.

گروه جهاد و مقاومت مشرقتنگناها و محدودیت ها علی رغم ایجاد مشکلات می توانند برای خلاقیت و شکوفایی استعداد ها و نیروهای نهفته هر فرد باشند و اسارت نیز نمونه ای از آن تنگناها بود.

در تایید این مطلب باید به این موضوع اشاره کنم که ما افرادی را داشتیم که در طول اسارت با فراگیری چند زبان زنده دنیا، گامی ارزشمند در جهت ارتقای سطح کیفی و کمی اطلاعاتشان برداشتند و ثابت کردند که ادعای کارشناسان و متخصصان غربی بر کم بهره بودن و عدم استفاده از نیروهای اسارت باطل است.

بیسوادی که مترجم صلیبی ها شد

به طوری که در حال حاضر می بینیم بسیاری از بچه های اسیر در پست های مهم کشور مشغول خدمت گزاری و ادای دین به آرمان و اقلابشان هستند. اما مورد عجیبی که خود من شخصا تجربه کردم ارتقای یکی از بچه ها و رشد و تعالی علمی و فکری وی بود که حقیقتا موجب تحسین و تکریم دوست و دشمن بود؛ برادری داشتیم که به هنگام اسارت حتی قادر به نوشتن نام خود نبود.

اما با مرارت و تلاش شبانه روزی و از طرفی با مساعدت و یاری دیگر عزیزانی که در گروه آموزش فعال بودند توانست در مراحل پایانی دوران اسارت به عنوان مترجم صلیب سرخ خدمت قابل توجهی به همه بچه ها نمود و مایه سربلندی همه ما باشد. 

راوی: آزاده فتاح محمدی /سایت جامع آزادگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس