کد خبر 465208
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

تیم ملی والیبال کانادا در دومین روز مسابقات جام جهانی نخستین پیروزی خود را به سختی برابر مصر به دست آورد.

به گزارش مشرق، دومین روز از سیزدهمین دوره جام جهانی امروز (چهارشنبه) با شش مسابقه در دو شهر هیروشیما و هاماماتسو پیگیری می شود که در دومین مسابقه شهر هیروشیما دو تیم کانادا و مصر به مصاف هم رفتند.

ملی پوشان کانادا در این مسابقه به سختی و 3 بر 2 به پیروزی رسیدند تا دو امتیاز از حریف خود کسب کنند. تیم کانادا روز گذشته در نخستن مسابقه خود مغلوب ایتالیا شده بود.

ملی پوشان مصر در این مسابقه در ست های سوم و چهارم با امتیازها ی25 بر 21 و 26 بر 24 به پیروزی رسیدند، اما در ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 23 و 15 بر 12 برابر کانادا مغلوب شدند.

تیم مصر که در نخستین روز مسابقات سه بر دو مغلوب ژاپن شده بود تا یک امتیاز کسب کرده باشد، در این مسابقه نیز یک امتیاز کسب کرد و از نظر امتیاز با کانادا برابر شد.

در دیگر مسابقه همزمان و در شهر هاماماتسور ملی پوشان ایران به مصاف تونس رفتند که این مسابقه سه بر یک به سود ایران به پایان رسید.

در ادامه دومین روز از سیزدهمین دوره جام جهانی والیبال در شهر هاماماتسو تیم های لهستان و روسیه به مصاف هم می روند و در شهر هیروشیما نیز ژاپن میزبان این رقابت ها برابر آمریکا صف آرایی خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس