کد خبر 465104
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارنامه تمام داوطلبان آزمون سراسری که پس از مجاز شدن در مرحله اول اقدام به انتخاب رشته کردند در روز پنج‌شنبه 26 شهریورماه منتشر می‌شود.

به گزارش مشرق، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتیجه اولیه آزمون سراسری سال 94 در روز سی‌ام تیرماه امسال از طریق سایت سازمان سنجش منتشر شد و کارنامه تمام افرادی که در این مرحله به عنوان افراد مجاز به انتخاب رشته اعلام شد و اقدام به انتخاب رشته کردند در روز پنج‌شنبه 26 شهریورماه منتشر می‌شود.

وی افزود: کارنامه علمی حاوی رتبه داوطلب در کد رشته محل‌های انتخاب و در بین متقاضیان کد رشته مذکور در سهمیه مربوط با توجه به نمره کل از همان رشته محل و آخرین فرد پذیرفته شده و اطلاعات مفید دیگر است.

توکلی ادامه داد: با توجه به کنترل‌های متعدد و بررسی‌های انجام شده از نتایج افراد اطمینان حاصل شده است بنابراین داوطلبان پس از دریافت کارنامه در صورتی که در زمینه مندرجات سوالی داشتند یا در انتخاب رشته مرتکب اشتباهی شدند می‌توانند تا 18 مهرماه منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور عنوان کرد: به مواردی که پس از زمان تعیین شده یا از طریق دیگری باشد ترتیب اثر داده نمی‌شود و تمام درخواست‌های مربوط به اشتباه در انتخاب رشته صرفا برای پذیرش در نیم‌سال دوم سال تحصیلی لحاظ می‌شود و داوطلبان می‌توانند سوالات خود را با شماره 42163-021 در میان بگذارند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس