کد خبر 465086
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مفهوم توافقنامه هسته‌ای ورود دوباره آمریکا و انگلیس با بازگشایی سفارتخانه به ایران باشد بدون شک نتیجه آن شر صد درصدی است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمد موسوی سه‌شنبه‌شب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه توافقنامه هسته‌ای در مجلس در کمیسیون ویژه در دست بررسی است، اظهار کرد: اگر قبول این توافقنامه به‌منزله بازگشت دشمن و باز کردن سفارتخانه باشد نقض غرض شده و برخلاف سفارش‌های امام راحل و توصیه‌های متعدد مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه باید بررسی شود که آیا توافقنامه برای کشور مطلوب است و یا منافع ملی کشور ما در آن لحاظ شده است یا خیر، افزود: بازگشت دشمن به کشور در قالب بازگشایی سفارتخانه را مطلب قابل قبولی برای پیگیری در راستای توافقنامه هسته‌ای نمی‌دانیم.

موسوی با تأکید بر خسارت‌های وارد شده توسط دولت‌های آمریکا و انگلیس به مردم ایران طی سال‌های گذشته افزود: آن‌ها با تضییع حقوق ملت ایران به جان، مال و فرهنگ ما خسارت وارد کردند.

وی با اشاره به اینکه ایران تنها کشور منطقه است که به لحاظ امنیتی از توطئه‌های دشمن در امان مانده است، بیان کرد: دلیل این امنیت بیرون کردن آن‌ها از کشور است و بدون شک اگر در کشور ما نفوذی داشتند آسیب‌های امنیتی خود را وارد می‌کردند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با تأکید مجدد بر اینکه علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد، ادامه داد: اگر مفهوم توافقنامه هسته‌ای ورود دوباره آمریکا و انگلیس با بازگشایی سفارتخانه به ایران باشد بدون شک ما را دچار مشکل خواهد کرد.

موسوی بر ضرورت پرهیز از قرار دادن کشور در موضع ضعف از طریق اجرای توافقنامه‌ای که نتیجه آن ورود و حضور دولت‌های مستکبر آمریکا و انگلیس در ایران است تأکید کرد و گفت: اگر معنی توافقنامه اجرای تصمیمات آمریکا باشد نتیجه آن شر صد درصدی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس