کد خبر 465015
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸

در مرکز تبادل کتاب، کتابها با تخفیف ۳۰ تا ۷۰ درصدی عرضه می شود.

به گزارش مشرق، روزهای پایانی خردادماه امسال بود که مرکزی در نزدیکی چهارراه ولیعصر تهران گشایش یافت که عنوانش خبر از تحقق رویایی قدیمی می داد. "مرکز تبادل کتاب” مرکزی برای مبادله کتاب است.

همه ما بی تردید کتاب های زیادی را از گذشته با خود حمل کرده ایم و اکنون ممکن است به علت کمبود جا در منزل آن ها را در مکان هایی نامناسب نگهداری کنیم چون نیاز گذشته به آن ها را نداریم. می توانید این کتابهایتان را به مرکز تبادل کتاب ببرید، خودتان قیمت گذاری کنید، آن ها را تحویل داده و با دریافت رسید به منزلتان بازگردید. اگر کتاب هایتان به فروش رفت و به دست مصرف کننده واقعی اش رسید می توانید با همان مبلغ از همان مکان کتاب مورد نیازتان را تهیه کنید.

سید محمد بحرینیان، مدیر این مرکز می گوید: «از ابتدای راه اندازی مرکز وعده داده بودیم که کتابهایی که دو هفته از تاریخ ورودشان به مرکز تبادل کتاب بگذرد و فروخته یا مبادله نشوند،۳۰ درصد تخفیف بخورند،پس از یک هفته ۵۰ درصد و در نهایت اگر کتابی باز هم فروخته نشد؛۷۰ درصد تخفیف بخورد.»

بر اساس روش کاری این مرکز، افراد کتابهای خود را برای مبادله به مرکز تحویل می دهند و خودشان قیمت گذاری می کنند. در هر مرحله که کتاب فروخته یا مبادله شد،صاحب کتاب معادل قیمت آن اعتبار پیدا می کند و با آن اعتبار می تواند از کتاب های مرکز،کتاب مورد نظر خود را تهیه کند. اگر هم کسی کتابی برای مبادله نیاورده باشد، برای تهیه ی کتاب باید هزینه ی آن را نقدا بپردازد.

مرکز تبادل کتاب واقع در چهارراه ولیعصر تهران،خیابان مظفر شمالی و  به شماره تماس ۶۶۱۷۷۸۹۲ همه روزه غیر از روزهای تعطیل از ۹ صبح تا ۹ شب آماده ی خدمت رسانی به کتاب دوستان است.

منبع: هفت صبح

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس