کد خبر 464849
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵

رییس سابق سازمان تربیت بدنی معتقد است که نمی‌توان جلوی چالش ایجاد شده میان کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال را گرفت.

به گزارش مشرق، محسن مهرعلیزاده و در پاسخ به اینکه از اظهارات اخیر مسئولان فدراسیون فوتبال به نظر می‌رسد رقابت بین مدعیان تصدی سمت ریاست فدراسیون از هم‌اکنون آغاز شده است، اظهارکرد: فکر می‌کنم در وهله اول یک فرد مدیر آشنا به فوتبال باید در سمت ریاست قرار بگیرد. اینکه این فرد روحیه‌ای همراه با تعامل داشته و در عین حال فردی آینده‌نگر باشد.

وی در پاسخ به اینکه به نظر می‌رسد گزینه‌هایی از طرف وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و حتی دولت برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال حضور داشته باشند، گفت: این گزینه‌ها چه از طرف وزارتخانه، فدراسیون فوتبال،‌ دولت و چه حتی گزینه مورد نظر هواداران فوتبال باید از شاخصه‌های لازم برای ریاست این فدراسیون که شامل مدیریت، آشنا بودن با فوتبال و تحصیلات مربوطه برخوردار باشد.

رییس سابق سازمان تربیت بدنی ادامه داد: در گذشته این اتفاق می‌افتاد که افرادی غیر آشنا و غیر متخصص می‌آمدند و قبول مسئولیت می‌کردند اما اکنون دیگر ابعاد تخصصی فوتبال بسیار افزایش یافته و باید کاملا فردی متخصص و آگاه به فوتبال را که از تدبیر و مدیریت کافی برخوردار است، در این جایگاه قرار گیرد.

مهرعلیزاده درباره‌ی اینکه رقابت آغاز شده 6 ماه پیش از انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به امور جاری فدراسیون و تیم‌های ملی لطمه نخواهد زد، بیان کرد: چاره‌ای نیست. با توجه به اینکه چند وقتی است فشارهایی به کفاشیان وارد شده و با توجه به اینکه ناهماهنگی‌هایی با وزارت ورزش و جوانان وجود داشته و بعضا در فوتبال اتفاقاتی رخ داد که به دور از توقع بوده و این مساله هواداران فوتبال را ناراحت کرده است بنابراین این اتفاق چندان دور از انتظار نبوده و به شکل طبیعی این اتفاقات در حال رخ دادن است و نمی‌توان جلوی چالش ایجاد شده را گرفت.

وی افزود: هنر این است که وزارت ورزش و جوانان و نیز فدراسیون فوتبال علاوه بر اینکه نسبت به رقابت نامزدها آگاه است اما این مساله به بطن و متن کار آسیب نزند.

رییس سابق سازمان تربیت بدنی همچنین در پاسخ به اینکه آیا حضور مجدد علی کفاشیان در سمت ریاست فدراسیون فوتبال پس از 8 سال به صلاح است یا خیر، تصریح کرد: با توجه به اینکه کفاشیان یکی از گزینه‌های احتمالی حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در دوره آتی است اظهار نظر در این رابطه را به صلاح نمی‌دانیم.

مهرعلیزاده با اشاره به اینکه ریاست بر فدراسیون فوتبال بیش از 8 سال مساله‌ای دارای ایراد نیست بیان کرد: اصلا مدت زمان ریاست مهم نیست. اما از نظر کارشناسی برخی معتقدند که اگر یک مدیر بیش از اندازه در یک سمت قرار بگیرد امکان این وجود دارد که حوصله‌اش سر برود و ادامه کار برایش سخت شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس