کد خبر 464837
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱

خسارت دیدار عمان با گوام فقط به از دست دادن 2 امتیاز ختم نشد و تیم پل‌ لوگوئن فرانسوی یکی از مهاجمان خوبش را به دلیل دریافت کارت زرد در دیدار برابر ایران همراه نخواهد داشت.

سوغات نطلبیده گوام برای ایران
گروه ورزشی مشرق - عمان در روزی که می‌اندیشید با کسب یک پیروزی آسان در گوام صدرنشینی‌اش در گروه D رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه را مستحکم‌تر می‌کند، برابر این تیم به تساوی بدون گل رضایت داد تا قافیه رقابت با ایران را زودتر از موعد ببازد.

با این حال خسارت دیدار عمان با گوام فقط به از دست دادن 2 امتیاز ختم نشد و تیم پل‌ لوگوئن فرانسوی یکی از مهاجمان خوبش را به دلیل دریافت کارت زرد در دیدار 16 مهر برابر ایران همراه نخواهد داشت.

* مهاجمی که به ایران گل زده
عبدالعزیز مقبالی را به خاطر می‌آورید؟ مهاجمی که سال 2013 به تیم ملی ایران گل زد. در دیدار دوستانه‌ای که کی‌روش از ترکیب اولیه رحمان احمدی، احسان حاج‌صفی، حسین ماهینی، محمد نوری، محمد نصرتی، شجاع خلیل‌زاده، امید ابراهیمی، پژمان نوری، غلامرضا رضایی، قاسم حدادی‌فر و مهرداد اولادی بهره برد.

2 سال و 3 ماه و 18 روز قبل گل اول بازی را عبدالعزیز مقبالی در دقیقه 20 وارد دروازه رحمان احمدی کرد. عمانی‌ها در مسقط گل‌های دوم و سوم خود را هم به ثمر رساندند تا ضربه دقیقه 92 محسن مسلمان فقط اندکی از ناراحتی این شکست کم کند.

جالب این‌که چهارشنبه یک خرداد ماه سال 1392 مثل امروز کی‌روش سرمربی ایران بود و لوگوئن سرمربی عمان.

* دلیل محرومیت مقبالی
به گزارش مشرق، حالا عبدالعزیز به دلیل دریافت کارت زرد دوم خود در دیدار روز گذشته عمان برابر گوام، فرصت بازی برابر ایران را از دست داده است.

مهاجم 26 ساله تیم الکویت ابتدا در دقیقه 45 دیدار عمان برابر هند کارت زرد گرفت و سپس روز گذشته در دقیقه 52 بازی با گوام اخطار داور مسابقه را جلوی چشمانش دید تا در ایستگاه چهارم رقابت‌ها شانس حضور برابر ایران را نداشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس