فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از برگزاری رزمایش 5هزار نفری با عنوان لبیک یا رسول الله در استان خبر داد .

به گزارش مشرق، سردار مستعد فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در نشت خبری خود با اصحاب رسانه و مطبوعات استان اردبیل دادن آموزش ها ی لازم دفاعی و سازماندهی نیروهای مردمی را از مهمترین وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و افزود: رزمایش 5هزار نفری لبیک یا رسول الله با همین هدف و با شرکت 21گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر در استان اردبیل در روزهای 19 و 20شهریور در منطقه ثمرین اردبیل برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این رزمایش بحث دفاع از کوی و برزن یا همان مراکز حساس شهری با فرض حمله دشمن به این مناطق تمرین خواهد شد که علاوه بر آن بحث کمک رسانی به مصدومان و آسیب دیدگان را نیز تمرین خواهیم کرد.

فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: داشتن پشتوانه مردمی ، آمادگی نیروهای دفاعی کشور و وجود رهبری حکیم، آگاه و مقتدر مهمترین دلایل حفظ نظام اسلامی از تمامی گزندهای دشمنان است.

سردار مستعد لازمه حفظ استقلال کشور را حفظ اقتدار آن دانست و خاطر نشان کرد: ما نباید نه مجذوب خنده های دشمنان و نه مرعوب خشم های آن ها باشیم بلکه باید با اقتدار خود از استقلال ملی دفاع کنیم.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس