کد خبر 464642
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

از قرار معلوم سونی بعضی از‌ گوشی و تبلت‌های قدیمی خود را فراموش نکرده و تعدادی از محصولات سری اکسپریا زد سونی طعم آپدیت اندروید ۵.۱.۱ را خواهند چشید.

 به گزارش مشرق، سونی امروز آپدیت اندروید 5.1.1 را برای گوشی‌های اکسپریا زد، اکسپریا ZL، اکسپریا ZR و تبلت اکسپریا زد در دو نسخه وای‌فای و LTE آغاز کرده است. به این ترتیب این محصولات قدیمی نیز رنگ و لعابی تازه خواهند یافت.

آخرین بروزرسانی برای اکسپریا ZL،ZR،Z عرضه شد

ناگفته نماند که در حال حاضر تنها مدل‌های خاصی از این محصولات به نسخه جدید اندروید به‌روز‌رسانی می‌شوند، مدل‌های C6602 و C6503 از سری اکسپریا زد به همراه مدل C6506 از سری اکسپریا ZL در کنار مدل C5503 سری اکسپریا ZR و مدل‌های SGP312 و SGP311 از سری تبلت اکسپریا زد نسخه وای‌فای این شرکت با مدل SGP321 تبلت اکسپریا زد نسخه LTE سونی در حال حاضر محصولاتی هستند که سونی امروز اقدام به آپدیت آنها نموده است.

آخرین بروزرسانی برای اکسپریا ZL،ZR،Z عرضه شد

اگر از طرفدارهای محصولات اندرویدی باشید و خبرها را دنبال می‌کنید بدون شک خبر باگ نرم‌افزاری که به Stagefright معروف است را در این نسخه از اندروید شنیده‌اید، متاسفانه ظاهرا این مشکل در آپدیت جدید سونی برای این محصولات بر طرف نشده است و با این حساب انتظار می‌رود این دستگاه‌ها به زودی نسخه به‌روز‌رسانی جدیدی را برای رفع این باگ دریافت کنند.

این محصولات پس از دریافت آپدیت جدید به نسخه 10.7.A.0.222‎ ارتقا خواهند یافت.

منبع: فارنت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 0
    سونی z3 ابدیت کردم ولی متاسفانه استعلام حسابم بالا نمیاد..سیم ایرانسل..شما میتوانید کمکم کنید؟ ممنونم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس