کد خبر 464337
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵

بهداد سلیمی قهرمان المپیک و جهان با عقد قراردادی به تیم تازه وارد یاسین پیشرو قم پیوسته و امسال در این باشگاه وزنه خواهد زد.

به گزارش مشرق، بهداد سلیمی قهرمان المپیک و جهان با عقد قراردادی به تیم تازه وارد یاسین پیشرو قم پیوسته و امسال در این باشگاه وزنه خواهد زد. 

علی رحمانی مدیر عامل این باشگاه اعلام کرد: تیم وزنه برداری یاسین پیشرو قم که به تازگی در لیگ برتر وزنه برداری این فصل حضور پیدا کرده است با ملی پوشانی هم چون بهدادسلیمی، بهادر مولایی، سهراب مرادی، جابر و سجاد بهروزی قرارداد به امضاء رساند تا مدعی اول قهرمانی لیگ باشد. تیم یاسین پیشرو قم در آخرین ساعات فصل نقل و انتقالات لیست اسامی خود را برای حضور در لیگ برتر سال 94 به فدراسیون ارسال کرد که لیست اسامی تیم وزنه برداری یاسین پیشرو قم نیز به شرح زیر می باشد: 1-بهداد سلیمی، 2-بهادر مولایی، 3-سجاد بهروزی، 4-جابر بهروزی، 5-سهراب مرادی، 6-مجید عسگری، 7- علی هاشمی، 8-سعید رفیع نژاد، 9- محمد اصغرنژاد، 10-عباس زارعی، 11-قاسم داودی، 11-قاسم داودی، 12-محمد قلی زاده، 13-مرتضی زارعی.

این تیم با حضور بهداد سلیمی قهرمان سنگین وزن وزنه برداری المپیک و جهان و همچنین حضور بهادر مولایی، سهراب مرادی، جابر و سجاد بهروزی دیگر ملی پوشان وزنه برداری کشور می تواند مدعی اول قهرمانی لیگ وزنه برداری کشور باشد. نکته مهم این است در صورت وزنه زدن بهداد سلیمی و دیگر ملی پوشان وزنه برداری در شهر قم، علاقه مندان زیادی از ورزش دوستان قمی به واسطه حضور این قهرمانان در ورزشگاه حضور خواهند یافت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس