کد خبر 464056
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از کشف جسد مردی میان ضایعات کنار خیابان خبر داد.

به گزارش مشرق، سیدجلال ملکی ، اظهار داشت: ساعت 23:56 شب گذشته آتش سوزی در بازار ارامنه به سامانه 125 اعلام و ایستگاه 107 به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد مقداری از ضایعاتی که کسبه کنار خیابان ریخته بودند دچار حریق شده است. آتش‌نشان‌ها با آغاز اطفای حریق با جسد کاملا سوخته مردی مواجه شدند که به تأیید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: بعد از اطفای حریق محل حادثه برای بررسی موضوع تحویل نیروی انتظامی شد و عملیات در ساعت 42 دقیقه بامداد به پایان رسید.

وی همچنین از وقوع حادثه دیگری خبر داد و گفت: ساعت 23:58 آتش سوزی در یک کارگاه مبل سازی و نجاری در آزادگان، خیابان عرفان به سامانه 125 اعلام و دو ایستگاه برای کمک به آتش‌نشانی چهاردانگه اعزام شد. در کارگاهی به وسعت 600 متر که مملو از تخته، چوب و شاسی بود حریق رخ داده بود و آتش در حال سرایت به کارگاه‌های مجاور بود.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش‌نشان‌ها از چند جهت عملیات خود را آغاز کردند و آتش را تحت کنترل خود در آورند. محل حادثه برای بررسی علت تحویل آتش‌نشانی چهار دانگه شد و عملیات در ساعت 1:19 به پایان رسید.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس