نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک گفت: رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی افرادی را به کار بگیرد که حسود و عقده‌ای نباشند.

20هزار یورو دادند و در رسانه‌ها 700میلیون اعلام کردندبه گزارش مشرق، احسان حدادی در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: از این بابت خوشحالم که دوومیدانی سرانجام رئیسش مشخص شد. کیهانی خودش کارشناس دوومیدانی است و حالا با حضورش در فدراسیون می‌تواند متوجه شود که این رشته چه مشکلاتی دارد.

وی ادامه داد: به نظر من او باید مشاوران خوبی در کنارش داشته باشد و افرادی را برای پست های مختلف انتخاب کند که کاری باشند و حسادت نکنند. اگر کسی به فدراسیون بیاید که عقده داشته باشد، صد در صد دود آن در چشم رئیس فدراسیون خواهد رفت. متاسفانه دوومیدانی تنها فدراسیونی بوده است که روسایش چهار سال کامل کار نکرده‌اند.

نایب قهرمان المپیک در مورد اینکه کیهانی رئیس فدراسیون گفته است اگر حدادی بخواهد شخصا به روسیه رفته و با کیم بوخنسف مذاکره می‌کند، گفت: با کمال میل استقبال می‌کنم که این اتفاق بیفتد و خوشحال می‌شوم. او می‌تواند این کار را انجام دهد و من کاملا رضایت دارم؛ چه کسی بهتر از این مربی روسیه‌ای می‌تواند برای من باشد.

وی در مورد مبالغی که مسئولان سابق فدراسیون دوومیدانی گفته‌اند برای احسان حدادی هزینه کرده‌ایم گفت: مهاجر شجاعی دبیر فدراسیون گفته بود 700میلیون برای حدادی هزینه کرده‌ایم، اما این مبلغ اصلا درست نیست. آنها تنها 20 هزار یورو زمانی که در آلمان بودم به من دادند و حتی چک این مبلغ را هم می توانم منتشر کنم؛ چطور می‌توانستم با این مبلغ هزینه اسکان، غذا، مربی و ماساژور را بدهم. غیر از این یک ریال هم دیگر به من ندادند.

حدادی در خصوص اینکه گفته‌اند پیش از مسابقات جهانی برای او حاشیه سازی کرده‌اند، گفت: دو سه هفته قبل از مسابقات با من تماس می گرفتند که شما در مجمع فدراسیون حضور ندارید. دبیر فدراسیون هم مصاحبه کرده بود که حدادی چه کاره است که می‌خواهد خودش مربی را انتخاب کند. من که چیزی نگفته بودم. خودشان می‌رفتند و پیدا می‌کردند. با این وضعیت خود من هم راحت بودم. این کارها بد است و حرفهایی که می‌زنند اصلا برای من مهم نیست. من چه کاره‌ام که بخواهم در مجمع حضور پیدا کنم.

قهرمان پرتاب دیسک بازی‌های آسیایی عنوان کرد: هر کسی هم غیر از کیهانی رئیس می‌شد باید به تنها کسی که مدال آور المپیک است رسیدگی می کرد. مگر ما چند قهرمان المپیک در این رشته داریم.

وی در خصوص اینکه چه برنامه‌هایی تا المپیک دارد گفت: فعلا در تهران تمرین می‌کنم و احتمال دارد در دو سه ماه آینده در چند مسابقه بین‌المللی هم شرکت کنم اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست. برای المپیک باید به بالاترین سطح آمادگی برسم. هیچگاه نخواستم در مسابقه‌ای شرکت کنم که فقط نامم باشد. جایگاه من مشخص است و باید بهترین نتیجه را بگیرم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهماندار هواپیما ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    حدادی جان قهرمان که یک تنه جور فدراسیون دو و میدانی را به گرده می کشی 700 میلیون شاید درست باشد ولی برای شما همان 2000 یورو هزینه شده است و ما بقی را خدا می داند
  • مهماندار هواپیما ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    معذرت 20000 یورو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس