کد خبر 463666
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

سازمان لیگ قرارداد تمام بازیکنان و مربیان لیگ برتری را منتشر کرده که یکی از نکات جالب آن رونمایی از قرارداد و تصویر سروش فیروزی، بازیکن سفارشی تیم سایپا است.

به گزارش مشرق، سروش فیروزی، همان بازیکنی است که عادل فردوسی‌پور در هفته‌های اخیر تلاش کرده در برنامه 90 نحوه ورود او به باشگاه سایپا را بررسی کند. بازیکنی که در نهایت مشخص شد از طریق پدرش که قرار بوده به باشگاه سایپا پول تزریق کند، وارد تیم شده و با این تیم قرارداد 200 میلیون تومانی به علاوه دو خودروی سراتو بسته است.

بیت‌الله رضایی، مدیرعامل سایپایی‌ها که هرگز حاضر نشد در یک ماه اخیر روی خط تلفنی برنامه 90 برود و از این اتهام دفاع کند، در مصاحبه‌هایش با خبرگزاری‌ها این عدد را تکذیب کرده اما حالا سازمان لیگ تصویر و مبلغ دقیق قرارداد او را انتشار داده تا مشخص شود آنچه در برنامه 90 عنوان شده، فاصله بسیار نزدیکی با حقیقت دارد.

در این میان نکته تاسف‌برانگیز، مقایسه رقم قراداد فیروزی (منهای خودروهای 130 میلیون تومانی سراتو) با یک ستاره جوان، بی‌حاشیه و ملی‌پوش به نام مهدی ترابی است که با وجود کیفیت فنی بالایش امسال 170 میلیون تومان از باشگاه سایپا می‌گیرد. رقمی که البته نسبت به پیشرفت روند فوتبالش و اینکه تنها دو سال است در سطح اول فوتبال ایران فعالیت می‌کند کاملا منطقی است اما شرایط آنجایی نابرابر و غیرمنطقی می‌شود که بازیکنی با رانت پدرش وارد فوتبال می‌شود و قص علی هذا....
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس