معاون بهداشت و درمان سپاه گفت: تاکنون 48 بیمارستان صحرایی در نقاط محروم و کمتر توسعه‌ یافته روستایی استان‌های مختلف کشور برپا شده است.

به گزارش مشرق، سردار احمد عبداللهی معاون بهداشت و درمان سپاه در آیین افتتاح دومین بیمارستان صحرایی سپاه استان سمنان که با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولین، مدیران استان و شهرستان دامغان و اقشار مختلف مردم بخش امیرآباد در مسجد بقیه‌الله(عج) روستای حسن‌آباد دامغان برگزار شد، اظهار داشت: برپایی بیمارستان‌های صحرایی پیش از آنکه فعالیتی حرفه‌ای و سازمانی باشد، کاری معنوی و مقدس است.

معاون بهداشت و درمان سپاه تصریح کرد: سپاه به‌عنوان بازوی ولایت در راستای انجام رسالت خود و تحقق منویات رهبری مبنی بر خدمت رسانی به‌مناطق محروم برپایی بیمارستان‌های صحرایی را با همکاری دیگر ارگان‌های ذیربط در مناطق روستایی محروم استان‌های مختلف در دستور کار خود دارد.

عبداللهی گفت: تاکنون 48 بیمارستان صحرایی در نقاط محروم و کمتر توسعه‌ یافته روستایی استان‌های مختلف کشور برپا شده است.

وی با اشاره به‌ همکاری و تعامل مطلوب جامعه پزشکی و سازمان‌ها و ارگان‌های متصدی بهداشت و درمان کشور با معاونت بهداشت و درمان سپاه برای برپایی این مراکز درمانی موقت در مناطق روستایی محروم، دور افتاده و کمتر توسعه یافته، افزود: همکاری دستگاه‌‌های مختلف در بر‌پایی بیمارستان‌های صحرایی نشانه همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت است.

عبداللهی خدمت به‌ مردم و اطاعت و پشتیبانی از ولایت را نعمات بزرگ الهی خواند و گفت: شافی خداوند متعال است و گروه پزشکی تنها تجلی‌گر شفای الهی و تبلور عنایت و رحمت خداوند نسبت به بیماران می‌شود.

معاون بهداشت و درمان سپاه در پایان تصریح کرد: برپایی بیمارستان‌های صحرایی همچنین تمرین آمادگی و یادآور حماسه‌های دوران دفاع مقدس است که رسیدگی و مداوای بیش از یک میلیون مجروح از افتخارات این مراکز در دوران جنگ تحمیلی است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس