کد خبر 463446
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸

نیروهای ارتش سوریه و مقاومت در تازه ترین عملیات خود شماری از تروریست‌ها را در مناطق مختلف کشته و خودروها و تجهیزات نظامی آنها را منهدم کردند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، نیروهای ارتش سوریه و مقاومت یک تونل عناصر مسلح را در عمق شهر الزبدانی در نزدیک محله الدالاتی که تحت کنترل این عناصر است، منهدم کردند.

در همین حال، برخی منابع در گفت وگو با پایگاه خبری العهد خبر کنترل نیروهای ارتش سوریه و مقاومت بر محله الدلاتی و خط تماس با عناصر مسلح که خیابان و میدان الکورنیش هست، رد کردند و گفتند که هرگونه خبر جدیدی فوری اعلام خواهد شد.

انهدام خودروی تروریست‌ها در القنیطره

ارتش سوریه یک دستگاه خودروی حامل تیربار سنگین گروههای مسلح را با یک موشک هدایت شونده در جاده شهرک بیت جن به التلول الحمر در ریف منطقه القنیطره منهدم کرد.

حمله ارتش سوریه به مقر تروریست‌ها در تدمر

نیروهای ارتش سوریه به مقر عناصر تروریست در اطراف چاه جزل در ریف شهر حمص حمله کردند.

در همین حال، بالگردهای ارتش سوریه بسته‌های غذایی و مهمات بر فراز دو شهرک الفوعه و کفریا در ریف شهر ادلب ریختند و و آرامش نسبی در جبهه الصواغیه برقرار است.

47کشته در درگیری تروریست‌های حومه حلب

تازه‌ترین درگیری میان گروه‌های مسلح تروریست در استان حلب سوریه، دست کم 47 کشته از دو طرف برجا گذاشت.

گروه مخالفان خارج نشین نظام سوریه موسوم به دیدبان سوریه اعلام کرد: این درگیری ها در شهر "مارع" در استان حلب آغاز شد که طی آن 27 تروریست عضو داعش و نیز حدود 20 نفر از اعضای دیگر گروه های تروریستی در سوریه به هلاکت رسیدند.

به گزارش شبکه العالم، شهر مارع سوریه از چند ماه قبل تاکنون در اشغال گروه تروریستی داعش قرار دارد. این شهر یکی از راهبردی ترین شهرهای اشغال شده در شمال سوریه است که در مسیر یکی از شریان های اصلی تامین سلاح و مایحتاج تروریست ها قرار دارد. انتهای دیگر این مسیر پشتیبانی به ترکیه می رسد.

دیدبان سوریه همچنین از ادامه درگیری ها در اطراف این شهر که در اشغال گروه های معارض سوری قرار دارد، خبر داد.

هفته گذشته داعش در این منطقه پیشروی کرد و پنج روستا را از گروه های معارض سوری گرفت؛ پیش از این حمله نیز خبری حاکی از استفاده این گروه تروریستی از سلاح های شیمیایی به ویژه گاز خردل منتشر شده بود.

کشته شدن تروریست ها

منابع میدانی به خبرگزاری دولتی سوریه گفتند که یک یگان ارتش پنج عضو گروه تروریستی جبهه النصره از جمله سلطان سلطانوف از اتباع چچن را در ورودی روستای مرج السطان به هلاکت رساند.

این منابع از انهدام یک دستگاه خودرو و یک خمپاره انداز و کشته شدن پنج تروریست گروه مسلح موسوم به جیش الاسلام در عملیات ارتش در منطقه زملکا خبر دادند.

کنترل ارتش بر ساختمان‌های شهر داریا

منابع میدانی گفتند که یک یگان ارتش تعدادی از ساختمانها در محله الجمعیات در شهر داریا را بعد از کشتن تروریست های گروه موسوم به الاتحاد الاسلامی لاجناد الشام و گروه موسوم به تیپ شهداء الاسلام به کنترل خود در آورد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس