کد خبر 462922
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵

روزهای خوبی را با به تصویر کشیدن مجموعه 110 قسمتی «کیمیا» در قاب سیما شاهد هستیم.

به گزارش مشرق، رضا توکلی بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی «کیمیا» گفت: در حال حاضر اتفاقات خوبی را در تلویزیون شاهد هستیم و رسانه جایگاه و تماشاگر خود را پیدا کرده است و در این بین «کیمیا» از جمله مجموعه‌هایی است که جزو افتخارات سیما محسوب می‌شود.

وی افزود: مجموعه تلویزیونی «کیمیا» افتخاری است که جواد افشار به عنوان کارگردان به خود اختصاص داده و سریالی 110 قسمتی را در کارنامه حرفه‌ای به ثبت رسانده است و همچنین باید به تمام سازندگان و عوامل «کیمیا» به خاطر ساخت چنین پروژه‌ سنگینی تبریک گفت.

توکلی گفت: سریال «کیمیا» نشان داده است که رسانه و مجموعه‌های تلویزیونی ظرفیت ساخت سریال‌های 4، 5 ماهه، در چند فاز و چند دوره مختلف را دارد.

وی درخصوص حضورش در مجموعه 110 قسمتی «کیمیا» اظهار کرد: بعد ازسال‌ها که به حرمت مردم از بازیگر کناره‌گیری کرده بودم به پیشنهاد جواد افشار در سریال پربیننده «کیمیا» در نقشی کاملاً متفاوت ایفای نقش می‌کنم و افتخار همکاری با محمدرضا شفیعی و بازیگران توانای این مجموعه را دارم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «او یک فرشته بود» درخصوص ایفای نقش خود در مجموعه تلویزیونی «کیمیا» گفت: نقشی متفاوت از دیگر نقش‌های کارنامه بازیگری‌ام را به پیشنهاد جواد افشار پذیرفتم و در فاز اول، سی قسمت ابتدایی مجموعه « کیمیا » خوراک کوسه‌های خلیج فارس می‌شوم و ادامه داستان طی زحمات و تلاش بی‌‌وقفه تمام بچه‌های آبادان و عوامل پشت صحنه به تصویر در می‌آید.

وی به شکستن کلیشه‌های بازیگری و ارائه صحیح نوع بازیگری اشاره کرد: بازیگر و شخصیتی را که برای ایفای نقش در یک مجموعه تلویزیونی انتخاب می‌کنیم بستگی به توانایی‌های آکادمی، فیزیکی و نوع ارائه آن بازیگر دارد. مخاطبینی که به تماشای بازیگر می‌نشینند در وهله اول باید من بازیگر و سپس نقشم را در لحظه باور کنند.

توکلی افزود: نقشی که بازی می‌کنیم، چه مثبت و چه منفی باید از دید مخاطب قابل قبول باشد. گاهی من به عنوان بازیگری در نقش‌های منفی در ذهن مخاطبم شکل گرفته‌ام و همین چهره با بیننده ارتباط روانی برقرار می‌کند و شکستن این کلیشه بازی بر روی مخاطب تأثیرگذار است.

وی در پایان با تأکید به اینکه دو نوع بازی به ذهن مخاطب تأثیرگذار است، اظهار داشت: بازیگری که با نقش‌های منفی در ذهن بیننده حک شده، چه اصراری است که بخواهد بازی کند، این اصرار در گام اول لطمه بر ذهن مخاطب و سپس بر پراکندگی نوع بازی بازیگر می‌گذارد، بازیگر باید براساس حس، فیزیک و نوع بازی که ارائه می‌دهد انتخاب شود.
منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس