کد خبر 462885
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷

امارات در پی هلاکت دستکم 45 تن از نظامیان خود در حملات موشکی روز جمعه ارتش یمن به مواضع نیروهای متجاوز و ائتلاف تحت رهبری عربستان در استان مارب یمن، سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

به گزارش مشرق، اسکای نیوزعربی اعلام کرد: دولت امارات جمعه شب با اعلام سه روز عزای عمومی خاطرنشان کرد که پرچم های خود را از بامداد امروز(شنبه) به حالت نیمه افراشته درمی آورد.

فرماندهی کل نیروهای مسلح امارات روز جمعه اعلام کرد که با مرگ 23 سرباز دیگر امارات که در حملات روز جمعه زخمی شده بودند، تعداد کشته ها به 45 نفر افزایش یافته است.

حملات روز جمعه نیروهای یمن علیه متجاوزان، مرگبارترین حملات علیه آنها در یمن بوده است.
در پی حملات موشکی نیروهای یمن به یک زاغه مهمات در منطقه «صافر» در استان مارب، دستکم 45 سرباز اماراتی به هلاکت رسیدند.

امارات در حالی سه روز عزای عمومی در پی کشته شدن نظامیان خود در استان مارب یمن کرده که براساس گزارش سازمان های بین المللی، بیش از 6 هزار و 600 غیرنظامی یمنی از جمله کودکان و زنان از ششم فروردین ماه امسال در نتیجه محاصره دریایی، زمینی و هوایی و حمله های نیروهای متجاوز ائتلاف کشته و زخمی شده اند.

خبرگزاری رسمی یمن (سبأ) روز جمعه اعلام کرده بود که نیروهای ارتش این کشور با کمک کمیته های مردمی توانستند در عملیاتی ویژه در منطقه «صافر» در استان مارب٬ تعداد زیادی خودروی زرهی، هواپیما و بالگرد آپاچی ارتش امارات را منهدم کنند.

یک مقام امنیتی ارتش یمن به سبأ گفت، ارتش یمن با شلیک موشک بالستیک توشکا به یک پایگاه نظامی در منطقه صافر، انبارهای مهمات آن را به آتش کشید.

این مقام امنیتی افزود: هواپیماهای کمک رسانی پس از سوختن این پایگاه وارد آن شده و اقدام به جمع آوری اجساد کشته شدگان و زخمی ها کردند.

از سوی دیگر بحرین نیز روز جمعه اعلام کرد که پنج نظامی این کشور در مرزهای جنوبی عربستان با یمن کشته شدند.

امارات با شرکت در ائتلاف عربی با رهبری عربستان برای بازگردان منصور هادی رئیس جمهوری فراری یمن به قدرت تلاش می کند.

ارتش یمن در بیانیه ای تاکید کرده که تمام توان رزمی خود برای نابودی متجاوزان به خاک این کشور را به کار خواهد بست.

عربستان به منظور بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن با چند کشور عربی و اسلامی به جز عمان ائتلافی تشکیل داد و از ششم فروردین حملات هوایی علیه یمن و زیرساخت های این کشور فقیر عربی را آغاز کرد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    اگر این رژیم وهابی برای ۴۵ تا توله کفتار سه روز عزای عمومی اعلام میکنه پس مردم بی گناه سوریه و یمن باید چند دهه عزای عمومی داشته باشن در مقابل وحشی گریهای این وهابیون بی صفت.
  • ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    درود بر رزمندگان انصار الله. درود بر یمانی. یمن قبرستان نظامیان امارات عربستان بحرین است. همه منتظر ورود ملعون ها هستند. بیایید روبرو شوید. مرگ بر امارات مرگ بر آل سعود خبیث
  • امیر ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    آخی... طفلک های حرومزاده....
  • ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    سزای متجاوز مرگ است امارات تصور کرده که در حال بازی کامپیوتری است؟؟!!! تازه شروع کاره...
  • ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    گل گفتی لعنت بر وهابیت کثیف و ملحد
  • عبدالله المسکین ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    انشاالله به زودی تمام روزهای سال رو عزادار میشید
  • ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    خداوندلعنت کندوحشیهای عربستان وامارات راوآنهاباصدام وپادشاه ملعون عربستان محشورشوند
  • ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    الحمدلله
  • ناشناس ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    انشاالله نسل تون از کره خاکی روزی پاک خواهد شد
  • محمد ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    خخخخخخخخخخخخ عجب دنیایی شده تا دیروز داشتن مردم مظلوم و بی دفاع رو قتل عام میکردند داد کسی در نیومد حالا که از خودشان چهار تا توله سگ یا خوکچه سقط, شدند اعلام عزای عمومی می کنند ان شاالله که فرج امام زمان عج زودتر خواهد رسید ما بقی این توله سگ ها رو خودمون با دوستان سقط میکنیم ان شاالله
  • محسن ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    درود بر رزمندگان شجاع «انصارالله» به متجاوزان حقیر، مزدور و دست نشانده رژیم ملحد آل سعود باید گفت: «باش تا صبح دولتش بدمد، کین هنوز از نتایج سحر است!» یعنی این رژِیم های دست نشانده ی استکبار و صهیونیسم درمنطقه، اگر دست از تجاوز و جنایات بی شرمانه خود علیه کودکان بی گناه و مردم مسلمان و بی دفاع یمن بر ندارند یقیناً از این پس باید هر روز عزای عمومی بگیرند. لعنت خدا بر کشته های «آل سعود» و «امارات» که تحت فرمان شیطان، قاتلان کودکان معصوم، زنان و آحاد مردم مظلوم و مسلمان یمنی هستند. این دو سلطان فاسد منطقه «آل سعود و امارات» گمان کرده اند با خو شرقصی و ابراز ارادت و بندگی در برابر شیطان و رژیم صهیونیستی و بخاک و خون کشاندن مردم فقیر و مستضعف یمن می توانند زمان حکومت جائرانه خود را افزایش دهند غافل از آنکه هر چه در برابر شیطان خاضع تر و دستشان دراینگونه جنایات وحشیانه بیشتر فرو رود، طبق سنت لایتغییر الهی پایه های حکومت خودکامه شان زودتر فرو ریخته و تاوان سخت و سنگینی را باید بپردازند.
  • ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    سر برون کنید از حرمسراها ای خوک های نفت چربی ای کفتارهای بی شرف بیایید در میدان نبرد روبرو شویم هنوز سرزمین مالک اشتر هزار نفر را مثل او دارد. اینجا هزاران هزار مالک اشتر منتظر شما اماراتی های خبیث- عربستانی های پلید است. وعده ما در میدان نبرد. درود بر یمانی درود بر انصارالله با ایمان درود خدا بر همه یمانی ها مبارز یمانی قبرستان اماراتی ها و عربستانی های خبیث و ملعون
  • مهماندار هواپیما ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    یمنی ها مردانگی کنن یک موشک مشدی به دبی بزنن تا کمی هم ما حال کنیم
  • ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    دلاور های یمن خسته نباشید خب جنگه شوخی نداره که
  • محسن تهران ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    ظاهرا نبروهای دلاور یمن اعلام کردند حتی می توانند دبی پفکی را هم با موشک بزنند . چه شود مثلا سپر جزیره ! ! یا علی بکید و بزنید این اشرار خرامی را
  • ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    خدایی کدوم ادم عاقلی به این نظر منفی میده !!!5نفر!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس