کد خبر 462778
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محور فیروزکوه خبر داد و گفت: ترافیک در جاده هراز نیمه‌سنگین و روان است.

به گزارش مشرق، مهران کرانیان دقایقی پیش در شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) اظهار داشت: در محور فیروزکوه، در محدوده هشت بهشت تا شهر گیلاوند در شهرستان دماوند به دلیل پس زدن بار ترافیک شهری به این جاده در شهر گیلاوند، ترافیک سنگینی را شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: در ادامه مسیر، ترافیک به نیمه‌سنگین و روان کاهش می‌یابد؛ همچنین ترافیک در محور امام رضا (ع) نیز عادی و روان گزارش شده است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: در محور جاجرود، آزادراه تهران- پردیس و شهر رودهن ترافیک نیمه‌سنگین و روان اما در برخی نقاط سنگین گزارش شده است؛ همچنین در محور هراز شاهد ترافیکی پرشمار و روان هستیم.

کرانیان ادامه داد: خوشبختانه تاکنون حادثه خاصی در جاده‌های مواصلاتی شرق استان تهران نداشتیم؛ تا ساعت 24 امشب محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در محورها را که در حال حاضر در تردد کامیون و کامیونت در محور هراز و تردد تریلر در محور فیروزکوه اعمال می‌کنیم، خواهیم داشت و این خودروها تا ساعت 24 امشب به این جاده‌ها وارد نخواهند شد.

وی رانندگان را به صبر در رانندگی دعوت کرد و افزود: رانندگان از عجله و شتاب خودداری و حین حرکت بین خطوط رانندگی کنند؛ همچنین از حرکات مارپیچ و تغییر ناگهانی محور جدا پرهیز کنند و از مسیر عبور اضطراری و شانه راه برای گذر استفاده نکنند، چون نظم ترافیکی را به هم می‌زنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص پیش‌بینی خود برای ادامه ترافیک در جاده‌ها گفت: این ترافیک تا ساعاتی دیگر ادامه خواهد داشت و مشکلی در این‌باره نخواهیم داشت؛ این ترافیک تا اواخر شب به حالت عادی خود باز خواهد گشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس