کد خبر 462101
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: من با همه بازیکنان جدی صحبت کردم و به همه آنها تذکر و هشدار دادم تا به خودشان بیایند.

به گزارش مشرق، اسلوبودان کواچ پس از آخرین تمرین ملی والیبال ایران پیش از اعزام به جام جهانی ژاپن اظهار داشت: ما در تورنمنت واگنر نمایش خوبی نداشتیم ولی در بازی‌های تدارکاتی روسیه به اهداف خودمان رسیدیم و والیبال خوبی بازی کردیم.

وی ادامه داد: به نظر من تیم‌های آمریکا، روسیه و لهستان امیدهای اول قهرمانی در جام جهانی هستند. تیم ایتالیا نیز با مربی جدید خود و همچنین بازیکنی مثل خوان تورنا یک تیم مدعی به حساب می‌آید با این حال ما همه این تیم‌ها را قبلا شکست داده‌ایم و می‌توانیم با آنها در جام جهانی رقابت کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: ما در تورنمنت واگنر با 100 درصد آمادگی شرکت نکردیم. ما باید یاد بگیریم که اگرچه حریفان‌مان مثل آمریکا و لهستان نام‌دار نباشند، باز هم به آنها احترام بگذاریم. ما 6 مسابقه دوستانه سخت برگزار کردیم و سعی کردیم برنامه‌ریزی این بازی‌ها مثل جام جهانی یعنی 3 مسابقه، یک مسافرت و 3 مسابقه در نظر گرفتیم تا برای جام جهانی آماده‌تر شویم.

کواچ در مورد شایعه اختلافش با بازیکنان تیم ملی گفت: من مقابل فدراسیون والیبال برای نتایجی که می‌گیرم، مسئول هستم و باید پاسخگو باشم. اگر بازیکنی به حرف من گوش نکند، جایش در اردوی تیم ملی نیست و اگر من هم تابع فدراسیون نباشم جایم در تیم ملی ایران نیست. من بعد از شکست‌های تورنمنت واگنر خیلی جدی با بازیکنانم صحبت کردم و به همه آنها تذکر دادم تا به خودشان بیایند. من با همه بازیکنان این‌طور حرف زدم و شخص خاصی مخاطب من نبود. شما بعد از تورنمنت واگنر در بازی‌های دوستانه مقابل روسیه عکس‌العمل بازیکنان را دیدید که 3 پیروزی حاصل آن بود.

وی در پایان گفت: تمام تلاش من این است که به بازیکنان تفهیم کنم همه مسابقات برای ما مهم است و باید در هر مسابقه با تمام توان وارد زمین شوم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس