کد خبر 462093
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱

دهم شهریورماه ‌١٣٦٥، روزی است که روح این سردار شجاع اسلام و سرباز وارسته حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) شهید محمود کاوه در «عملیات کربلای ‌٢» بر بلندای قله ‌٢٥١٩ حاج عمران به پرواز درآمد و دل صخره و کوه، یاد و خاطره شجاعت او را در خود ثبت کرد. آن روز، کاوه مزد جهاد را که شهات بود، دریافت کرد.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - دهم شهریورماه ‌١٣٦٥، روزی است که روح این سردار شجاع اسلام و سرباز وارسته حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) شهید محمود کاوه در «عملیات کربلای ‌٢» بر بلندای قله ‌٢٥١٩ حاج عمران به پرواز درآمد و دل صخره و کوه، یاد و خاطره شجاعت او را در خود ثبت کرد. آن روز، کاوه مزد جهاد را که شهات بود، دریافت کرد.

مزار این شهید در بهشت رضا(علیه السلام)ی مشهد قرار دارد.
عکس/مزار شهید محمود کاوه


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهماندار هواپیما ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    1 0
    افتخار می کنم در یک عملیات در غرب فرمانده ام بود
  • گمشده ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    2 0
    عشق یعنی استخوان و یک پلاک / عشق یعنی سالها تنهای تنها زیر خاک درود بر تمامی شهدا آنان که ره صدساله را یک شبه پیمودند و بدا یحال ما که سرگردان وحیران در این دنیای وانفسا با کوله باری از گناه مانده ایم ، ما هستیم و دنیا زدگی و روزمرگی که نمی دانیم بدنبال چه می گردیم براستی اگر در راه شهدا و در پی اهداف امام حرکت نکنیم خیانت کرده ایم به تمامی خونهایی که ریخته شد تا نهال انقلاب شکوفا گردد . پس هشدار، مواظب باشیم که در طوفان سهمگین روزگار گمشده دیار پر سراب نگردیم .
  • هموطن ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    2 0
    شهدا شرمنده ايم
  • بابک ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    1 0
    سردار عزیز برای ما زنده ای و ما با تو زندگی می کنیم شما یک الگو و فرمانده ای مکتبی بودید که ناشنا خته مانده اید ضد انقلاب و نوکران استکبار از رویا رویی با آن چریک قهرمان در هراس و وحشت بودند هرگز راه و مرامت فراموش نخواهیم کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس