کد خبر 461670
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹

درویش در خصوص اصرار بر افکت‌گذاری فیلم گفت: اصلا من این چیزها را نمی‌فهمم افکت چیست؟! من فیلم را با مجوز و تایید مراجع تقلید ساختم! و این فیلم از نگاه من مشکلی برای اکران ندارد.

به گزارش مشرق، احمدرضا درویش کارگردان سینما در حاشیه نقد و بررسی فیلم «کیمیا» در فرهنگسرای اندیشه  در خصوص آخرین وضعیت فیلم «رستاخیز» گفت: آقایان تصمیم گرفتند «رستاخیز» یک روز اکران شود این اتفاق افتاد. حالا باید آنها به ما پاسخ دهند که ادامه اکران چه خواهد شد؟! خودشان گفتند بر اینکه جشن هسته‌ای تحت الشعاع قرار نگیرد این فیلم را متوقف کردیم.

وی افزود: اگر مصلحت دولت این باشد که فیلمی از پرده پائین کشیده شود ما قطعا قبول خواهیم کرد و تابع امر خواهیم بود اما باید پاسخگو باشند و خسارتش را بپردازند.

وی ادامه داد: من در جواب آقای جنتی می‌گویم زمانی که یک فیلم مجوز ساخت و اکران می‌گیرد و تهیه کننده دارد اما در زمان پخش توسط مسئولان متوقف شده و مشکلاتی برای فیلم ایجاد می‌شود،‌تصمیم گیرنده‌ها باید جوابگو باشند.

درویش در ادامه بیان کرد:‌ قابل توجه برخی افراد زمانی که در ساختار تولیدات سینمایی یک عده مجوز از مجریان قانونی می‌گیرند یعنی می‌توانند فیلم را بسازند و بر اساس موازین قانونی که پشت سرگذاشته‌اند فیلم را اکران کنند، اگر مجری قانون تصمیم گرفت بنا به هر مصلحتی از جمله تحت‌الشعاع قرار نگرفتن جشن هسته‌ای فیلم را اکران نکند هیچ مشکلی نیست و ما مصلحت‌ها را قبول می‌کنیم.

درویش عنوان کرد: ما به هیچ وجه در فکر اکران مجدد فیلم نیستیم چون فیلم ما اکران شده و مردم آن را خواهند دید.

این کارگردان در خصوص اصرار بر افکت‌گذاری فیلم گفت: اصلا من این چیزها را نمی‌فهمم افکت چیست؟! ما در مقطع 24/4/94 هستیم و «رستاخیز» اکران شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من فیلم را با مجوز و تایید مراجع تقلید ساختم و این فیلم از نگاه من مشکلی برای اکران ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 0
    شرع یک چیز است عرف چیز دیگر و قانون چیز دیگر.......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس