تراکترسازی 5 هفته ابتدایی لیگ پانزدهم را با ثبت 6 امتیاز پشت سر گذاشته و این نتیجه ای نیست که هواداران تبریزی را خیلی راضی کند.

گروه ورزشی مشرق - تراکتورسازی تیمی که فصل قبل یک قدم مانده به قهرمانی لیگ برتر قافیه را به سپاهان باخت، قصد داشت با جذب چند مهره کارساز خارجی و بازیکنان «سرباز» با کیفیت از ابتدای لیگ پانزدهم میخش را محکم بکوبد.

هدف تبریزی‌ها شکستن طلسم نرسیدن به جام قهرمانی لیگ برتر بود. هواداران تراکتورسازی از هت‌تریک نایب‌قهرمانی تیم‌شان در لیگ خوشحال نیستند و می‌خواهند از قهرمانی تراکتورسازان لذت ببرند.

به هر تقدیر چرخ لیگ جدید 5 مرتبه چرخید و تراکتورسازی با توتی اولیویرا و خارجی‌های تازه‌واردش بدترین نتیجه را در طول 5 فصل اخیر به ثبت رساند.

این روزها متولیان تیم تبریزی از کادرفنی تراکتورسازی حمایت می‌کنند اما به نظر می‌رسد تونی و تراکتور اگر همچنان روی نوار ناکامی به حرکت خود ادامه دهند، با مشکلات بزرگ‌تری روبه‌رو شوند.


امیر پاشا بهترین نتیجه را گرفت

مقایسه 5 هفته‌های اول تراکتورسازی در 5 فصل اخیر نشان می‌دهد که تیم امیر قلعه‌‌نویی در لیگ یازدهم بهترین آغاز را داشت.

تیمی که در نهایت با یک امتیاز اختلاف بعد از سپاهان 67 امتیازی نایب‌قهرمان شد، در هفته ابتدایی لیگ یازدهم به صبا در تبریز 2-3 باخت و پس از آن 4 تیم ذوب‌آهن‌، شاهین بوشهر، داماش و شهرداری تبریز را با شکست روبه‌رو کرد.

 ثبت 12 امتیاز در 5 هفته و کسب 2 پیروزی خارج از خانه مقابل ذوب‌آهن‌ و داماش نتیجه‌ای بود که تراکتورسازی با امیر قلعه‌‌نویی به دست آورد.

تونی از 11 به 6

آنتونیو خوزه کونسیسائو اولیویرا ملقب به تونی این شانس را داشت که 2 مرتبه با تراکتور لیگ‌های دوازدهم و پانزدهم را آغاز کند.

این پرتغالی 68 ساله دو شروع متفاوت را با تراکتورسازان تجربه کرده است.

 تونی در 2 هفته آغازین لیگ دوازدهم با تراکتورسازان مقابل سایپا (صفر- صفر) و پیکان (یک- یک) به تساوی رسید اما در 3 بازی بعد به ترتیب مس (2- یک)، راه‌آهن (یک - صفر) و نفت آبادان را (3 -2) شکست داد.

ثبت 11 امتیاز طی 5 هفته ابتدایی سبب شد تا تراکتور هم در پایان ایستگاه پنجم دوم شود و هم در پایان لیگ نایب‌قهرمان آن.

تونی البته در لیگ جاری – با تراکتورسازی طی 5 دیدار نخست - از 15 امتیاز ممکن تنها 6 امتیاز بازی با نفت تهران (صفر- صفر)، گسترش (3 - یک)، راه‌آهن (یک- یک) و استقلال‌صنعتی (صفر- صفر) را گرفت و با کسب تنها یک پیروزی و 3 تساوی در 5 هفته ابتدایی سبب شد تا جایگاه تراکتور نایب‌قهرمان تا رده هشتم جدول لیگ جاری تنزل پیدا کند.

5 هفته اول‌های تراکتورسازی در 5 فصل اخیر لیگ برتر

لیگ

سرمربی

برد

مساوی

باخت

گل‌زده

گل‌خورده

تفاضل

امتیاز

رتبه جدول

رتبه نهایی در لیگ

یازدهم

امیرقلعه‌نویی

4

-

1

12

6

6+

12

دوم

نایب‌قهرمان

دوازدهم

تونی‌اولیویرا

3

2

-

7

4

3+

11

دوم

نایب‌قهرمان

سیزدهم

مجید جلالی

2

2

1

6

4

2+

8

پنجم

ششم

چهاردهم

رسول‌خطیبی

3

1

1

7

4

3+

10

سوم

نایب‌قهرمان

پانزدهم

تونی‌اولیویرا

1

3

1

4

3

1+

6

هشتم

-



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس