وزیر دفاع کشورمان گفت: هیچ گونه محدودیتی را در خصوص ساخت موشک های قاره پیما نمی پذیریم. محدودیت هایی که از آن سخن گفته می شود صحت ندارد زیرا ما هیچ موشک قادر به حمل کلاهک هسته ای نساخته ایم و نخواهیم ساخت.

به گزارش مشرق، سردار دهقان همچنین افزود : درخصوص موضوع سامانه اس 300 ما به توافق نهائی رسیده ایم و اواخر سال جاری میلادی این سامانه را دریافت می کنیم اما به علل مشکلات فنی تحویل کامل این سامانه تا اواسط سال آینده میلادی طول خواهد کشید.

وی گفت: ساخت موشک های قاره پیما در ایران متناسب با تهدیدات است ، هیچ ملتی برسر امنیت خود معامله نمی کند. ما نمی توانیم بنشینیم و تماشا کنیم که دشمنان ما سلاح های پیشرفته می سازند و هرروز ما را تهدید می کنند.

دهقان ادامه داد ، به همین علت هیچ گونه محدودیتی را در خصوص ساخت موشک های قاره پیما نمی پذیریم. محدودیت هایی که از آن سخن گفته می شود صحت ندارد زیرا ما هیچ موشک قادر به حمل کلاهک هسته ای نساخته ایم و نخواهیم ساخت.

وزیر دفاع گفت: آمریکائی ها و اسرائیلی ها باید بدانند که جنبش های مقاومت نظیر حزب الله و حماس و جهاد اسلامی قادرند هرآنچه که نیاز دارند در محلی که در آن حضور دارند تهیه کنند.

دهقان گفت: ما همواره علناً اعلام کرده ایم که در هیچ شرایطی دست از پشتیبانی مادی و معنوی از حزب الله و گروههای مقاومت دیگر که با سیاست های آمریکا و اسرائیل مقابله می کنند برنخواهیم داشت. طبعاً ما به این مسیر ادامه خواهیم داد. ایران در پشتیبانی از مقاومت سستی نخواهد کرد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمد ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 0
    ای ولله سردار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس