سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: به هیچ وجه با لغو دیدارمان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران مخالفتی نداریم.

به گزارش مشرق، سیاوش بختیاری‌زاده در مورد اینکه گفته می‌شود دیدار این تیم مقابل نفت تهران در هفته ششم به تعویق افتاده است، عنوان کرد:‌اگر این بازی را به تعویق انداختند تا در زمان دیگری برگزار شود مخالفتی با آن نداریم. چرا که به هیچ وجه منطقی نیست روز 30 شهریور یک مسابقه انجام دهیم و 3 مهر به مصاف گسترش‌فولاد برویم.

وی افزود: اگر قرار باشد در فاصله 4 روز دو بازی انجام دهیم فشار زیادی به تیم وارد می‌شود و در این شرایط بهتر است به ما بگویند از لیگ برتر خارج شویم و فردی مثل محمد ملکی پولش را در فوتبال هزینه نکند. ما طبق اعلام قبلی با این مسئله مخالفت کردیم چرا که به ما ارتباطی ندارد که نفت تهران در آسیا بازی دارد و استقلال بازیکنانش در اختیار تیم ملی است.

سرمربی استقلال اهواز در ادامه تاکید کرد: شما به برنامه‌ریزی لیگ نگاه کنید. تیمی نوپا مثل ما در 6 هفته ابتدایی 5 بازی خارج از خانه انجام می‌دهد. واقعا نمی‌دانم چرا وضعیت برای ما به این شکل است. در کل مخالفتی با لغو بازی خود در هفته ششم نداریم.

بختیاری‌زاده در مورد برگزاری دیدار ستارگان فوتبال جهان با ستارگان ایران عنوان کرد: این حرکت افتخاری برای کل فوتبال و ملت ایران بود که ستارگان دنیای فوتبال به ایران آمدند. در این بین سؤالی در ذهنم شکل گرفته است. ما یک باشگاه خصوصی هستیم و هزینه‌هایمان از جیب مالک باشگاه تامین می‌شود. در این شرایط چند هفته روی من و بازیکنانم فشار روحی روانی به وجود می‌آورند که چرا از یک بازیکن استفاده می‌کنیم.

وی افزود: سؤالم اینجاست در شرایطی که فوتبال ایران ستارگان بیشماری دارد عادل فردوسی‌پور به واسطه کدام رانت در این تیم بازی می‌کند؟ اگر کسی غیر از فردوسی‌پور به عنوان مثال شاعر یا نویسنده‌ای در این تیم حاضر می‌شد او به راحتی از کنار این مسئله می‌گذشت؟ از حسین یاریار می‌پرسم او به این شکل می‌خواهد از توپ فوتبال به خدا برسد؟ شما ببینید در این هفته فردوسی‌پور چطور ما را تحت فشار گذاشت؟ با وجود علاقه‌ای که به او دارم و فردوسی‌پور را به عنوان بهترین مجری و گزارشگر می‌دانم این حق را برای خودم قائلم این سؤال را از بپرسم در شرایطی که ستارگانی مثل علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا، مهرداد میناوند، ابراهیم تهامی، نعیم سعداوی و ... داریم اما در این تیم جایی نداشتند چطور فردوسی‌پور به خودش اجازه می‌دهد در این مسابقه شرکت کند. آیا هزینه این مسابقه از بیت‌المال نبوده است؟‌
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    0 0
    عادل فردوسی پور هنرمند است یافوتبالیست
  • كيان ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
    1 0
    تونسته بازي كرده نوش جانش
  • مهدی ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
    0 0
    صرفا جهت اطلاع: هماهنگی این بازی به وسیله تیم هنرمندان انجام شد و از اول قرار بود فقط هنرمندان بازی کنند و بعد تصمیم بر این شد که فوتبالی ها هم باشن.
  • ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
    0 0
    یعنی چی منم میخواستم بازی کنم
  • سعید ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    0 0
    فردوسی پور هنرمندم هست ؟ چه هنری داره ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس