سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس از احتمال وجود تعهدات فرا پروتکل الحاقی و آثار روابط خارجی ایران بر برجام به عنوان مسائل مهم مورد بررسی در این کمیسیون یاد کرد.

به گزارش مشرق، سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس در مورد روند بررسی متن برجام در این کمیسیون اظهارکرد: در اولین جلسه این کمیسیون، جدول زمانبندی و نحوه برگزاری جلسات و روش ورود به بحث برجام مشخص شد که بالطبع روش بررسی موضوعی به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری جلسات بعدی کمیسیون ویژه تشکیل می‌شود، افزود: برجام تعدادی موضوع اصلی از جمله تحریم‌ها، بازرسی از مراکز هسته‌ای و نظامی و تحقیق و توسعه در زمینه غنی‌سازی دارد که در اولویت بررسی این کمیسیون قرار گرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد اظهارنظر آمانو در مورد اینکه تعهدات ایران فراتر از پروتکال الحاقی است، تصریح کرد: استنباط اولیه ما هم در ابتدا همین بود که در برجام تعهداتی فراپروتکل الحاقی داده‌ایم و هم‌اکنون نیز باید با دقت بیشتری بررسی کنیم ببینیم این‌گونه هست یا خیر.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس یادآورشد: یکی از موضوعات مهم مورد بحث در این کمیسیون آثار سیاست خارجی و روابط بین‌الملل ایران هم در منطقه و هم با جهان غرب بر برجام است که با دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس