کد خبر 459820
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۵

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دولت بايد به موازات سياست خارجي به داخل هم بيشتر توجه کند و رئيس جمهور بايد کاستي‌ها را برطرف کند و در موضوع فرهنگ دولت‌ها بايد حساس باشند و سبک زندگي اسلامي را در جامعه تقويت کنند.

به گزارش مشرق، علي مطهري شامگاه جمعه در جشن بزرگ هفته دولت در سالن ورزشي شهداي روستاي محمدآبادکتول اظهار داشت: در آينده نياز به مجلسي قوي و کارآمد داريم و اين راه رفع بسياري از مشکلات کشور است و بايد تلاش کنيم تا افرادي خوش‌فکر و مستقل و داراي حريت و آزادي فکر و مستقل وارد مجلس شوند.

وي افزود: دولت بايد به موازات سياست خارجي به داخل هم بيشتر توجه کند و رئيس جمهور بايد کاستي‌ها را برطرف کند و در موضوع فرهنگ دولت‌ها بايد حساس باشند و سبک زندگي اسلامي را در جامعه تقويت کنند.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: سياست ما براساس آموزه‌هاي قرآن نبايد حذف رقيب باشد و اين کار اشتباهي است و اينکه گروهي بخواهد گروه ديگر را از صحنه خارج کند اشتباه است و کشور را بايد همه اداره کنيم.

مطهري افزود: نبايد تلاش‌هاي دولت‌ها را کنار بگذاريم و از روساي جمهور سابق استفاده کنيم و مثلا از هاشمي بين کشورهاي عربي و عربستان و احمدي‌نژاد هم در امريکاي لاتين بهره گرفت و اين دولت نيز در سياست خارجي موفق بوده که برجام گواه اين موضوع است.

وي اظهار کرد: غربي‌ها هيچ‌گاه وارد مذاکره باکشورها نمي‌شوند، مگر اينکه روي قدرت سياسي و ايدئولوژک آن کشور حساب کنند و قدرت ايران را احساس کردند که پاي ميز مذاکره با ما آمدند.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به موضوع امامت و نبوت گفت: مقام امامت بالاتر از نبوت است و امامت راهبري جامعه بوده و سخت‌تر است.

مطهري اظهار کرد: انسان بايد همه ارزش‌ها را هماهنگ رشد دهد تا جامعه متعادل شود.

وي افزود: امام رضا(ع) با اقشار مختلف مردم مناظره مي‌کرد و با منطق و استدلال پاسخ مي‌داد و براي برخورد با مخالفان بايد از امامان درس گرفته و به مخالفان اجازه اظهار نظر دهند.
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: نبايد فراموش کنيم که براي انقلاب چه عزيزاني را فدا کرديم و شهيدان رجائي و باهنر از سرمايه‌هاي انقلاب بودند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • علی ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    0 0
    این حرف مال کسی است که خودش، سرش به کار و وظیفۀ خودش باشه و به فکر هزارو یک مشکل مردم!. مگر خود ایشون فکر و ذکری بجز تهیه و تنظیم و نامه پراکنی در حمایت و آزادی فتنه‌گران و خائنین به کشور داره؟!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس