کد خبر 459594
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

مناطق مختلف یمن همچنان شاهد حملات ارتش سعودی و کشتار مردم یمن است و نیروهای ارتش و کمیته های مردمی نیز به این حملات پاسخ داده و به مواضع نظامی سعودی‌ها در خاک این کشور یورش بردند.

به گزارش مشرق، به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره یمن، یک کودک یمنی در حمله جنگنده های ارتش سعودی به نطقه قطینات در بخش ساقین در استان صعده شهید شد.

جنگنده‌های سعودی هشت بار نیز اهدافی را در استان مارب یمن و بار دیگر منطقه النهدین در جنوب شهر صنعا پایتخت یمن و مرکز تربیتی الشیماء در بخش الحوک استان الحدیده در غرب یمن را بمباران کردند که تنها در الحدیده 3 نفر به شهادت رسیدند.در همین حال، منابع یمنی گفتند: استان مارب از آغاز تجاوزگری سعودی تاکنون 714 بار شاهد حملات جنگنده‌های ارتش عربستان بوده است.

استفاده مجدد ارتش عربستان از بمب‌های خوشه‌ای در استان صعده

این جنگنده‌ها روستاها و مناطق مختلف استان صعده را نیز با بمب‌های خوشه‌ای که از لحاظ قوانین بین المللی استفاده از آن ممنوع است، بمباران کردند و پنج نفر نیز در حمله متجاوزان به تعدادی از خانه‌ها در منطقه دهوان در بخش رازح استان صعده شهید و دو نفر دیگر زخمی شدند.

جنگنده های ارتش سعودی همچنین حملات خود به استان عمران را از سرگرفته و دو منطقه خمر و العشه و همچنین مناطق المنه بالفاو، الجفینه، السائله و البلق را در استان مارب بمباران کردند.

پاکسازی شهر العدین در استان إب از  عناصر القاعده

در صحنه جبهه داخلی یمن نیز ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور شهر «العدین» در استان إب را از عناصر تروریستی القاعده و شبه نظامیان سعودی پاکسازی کردند.

این نیروها همچنین تجمع خودروهای نظامی سعودی در موضع نظامی تویله در منطقه ظهران عسیر را با موشک‌های گراد هدف قرار دادند.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی همچنین با ارتش سعودی در دشت جازه در منطقه جیزان عربستان درگیر شدند.

تعدادی از نیروهای ارتش سعودی نیز در حمله به یک دستگاه نفربر آنها در موضع نظامی العمود سعودی در منطقه جیزان کشته یا زخمی شدند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با حمله ارتش سعودی به موضع دار نصر در شهر الخوبه در منطقه جیزان عربستان مقابله کردند.

این نیروها همچنین با تلاش های سعودیها برای بازپس گیری موضع نظامی قوی در منطقه جیزان مقابله کرده و خسارت و تلفات زیادی به آنها وارد کردند.

یک منبع نظامی نیز از کشته شدن شماری از افسران سعودی در گلوله باران موضع نظامی بریالین خبر داد.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس